Nivea Powder Touch

24. novembra 2014

Prajem vám krásny posledný novembrový pondelok!
Na dneska mám pre vás recenziu antiperspirantu od Nivey z názvom Powder Touch, ktorý ste už určite nepochybne zachytili minimálne v televíznej reklame. Popravde veľmi nepatrím k ľuďom, ktorí keď vidia reklamu, hneď  bežia do obchodu (a vlastne to ani teraz tak nebolo), ale musím sa priznať, že ma žiaden produkt z reklamy už veľmi dlho nezaujal tak, ako práve tieto antiperspiranty. A aj som tak chodievala okolo v drogérii, až som nakoniec podľahla lákavému volaniu z regálu a priniesla som si domov jeho tuhú verziu.
Ak sa nemýlim, mal by byť dostupný tak ako väčšina podobných produktov práve v tuhej, sprejovej a guličkovej verzii, takže každá z nás má možnosť vybrať si ten, ktorý nám najviac vyhovuje.




Tak aby som to zobrala pekne poporiadku, musím povedať, že tento antiperspirant má podľa mňa veľmi pekný jednoduchý obal, v ktorom je 40ml produktu, vysúva sa klasicky ako u väčšiny tuhých antiperspirantov a deodorantov pomocou kolieska v spodnej časti obalu.
Antiperspirant má podľa mňa skutočne veľmi peknú jemnú nedráždivú vôňu, ktorá pôsobí naozaj čisto. Ako býva zvykom, je bielej farby, obsahuje kaolínový púder, nie je vôbec tvrdý, takže sa skutočne dobre aplikuje a stačí ho tenká vrstva.
Tak ako väčšinou výrobca sľubuje 48-hodinovú ochranu, ktorú som teda ako vždy nijako neotestovala, pretože nikdy nebývam 48 hodín bez sprchy, ale okrem bežných dní som tento antiperspirant testovala aj na oslave, kde som mala veľa pohybu, takže som sa prirodzene potila, avšak bez následkov - jednoducho ma ochránil aj pred potom, aj nepríjemným pachom a všetko bolo v naprostom poriadku. A ešte k tomu nech sa deje čo chce, nezanecháva ani biele stopy na čiernom, ani žlté na bielom oblečení, o farebnom sa ani nezmieňujem.
Podľa mňa je to teda antiperspirant, ktorý je skutočne veľmi dobrý a naozaj účinný a aj keď som sa už stretla s viacerými rovnako dobrými, tento mi je niečim tak veľmi sympatický, že by som si ho veľmi rada kúpila znovu po tom, ako spotrebujem všetky čo mám momentálne načaté.

Skúšali ste tento antiperspirant? Máte rady deo-produkty Nivea? 
Prajem vám krásny deň a celý týždeň! ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS