million gloss

9. novembra 2014

Ahojte kočky!
Témou dnešného článku bude vlasová kozmetika, o ktorej ste isto iste už počuli a pravdepodobne aj vyskúšali. Nechcem tvrdiť, že si myslím, že sme zmanipulovateľné reklamou, ale povedzme si úprimne - ktorá z nás bez problémov odolá lákadlu v podobe lesklých vlasov? Aj keď väčšinou vieme, že to fungovať pravdepodobne nebude, napriek tomu je niekde hlboko v nás tichý hlások, ktorý sa stále dokola pýta: "Ale čo ak teraz naozaj?"
Preto by som dala ruku do ohňa, že vám nedávna novinka značky Gliss Kur určite neunikla a minimálne ste neraz hodili očkom po produktoch z radu Million Gloss, ktoré nás už na prvý pohľad k sebe lákajú peknými tyrkysovými obalmi.
Mne sa z tejto kolekcie do rúk dostala maska pre 10-dňový lesk a tiež expresný kondicionér v spreji. Oboje som poctivo testovala a aj tento článok píšem už v čase, kedy je kelímok masky prázdny a fľaša spreju poloplná (či poloprázdna?).

Začala by som maskou, ktorá vďaka receptúre s inovatívnou technológiou Shine-Lamination sľubuje regeneráciu vlasov a lesk až do desať dní. Tu však prichádzame ku kameňu úrazu - toto dosiahnete len ak používate masku spolu so šampónom i kondicionérom zároveň. Inými slovami toto bude asi dôvod, prečo sa moje vlasy neleskli ani omylom.
Napriek tomu sa mi ale v hlave rodí otázka, ako môže maska sľubovať 10-dňový lesk, keď len ja si počas tých desiatich dní umyjem vlasy tri-štyri krát. čiže moja otázka znie: Tých desať dní trvá odkedy?
Čo však maske musím nechať je, že vie vlasy naozaj kráásne ošetriť, zjemniť, hydratovať, sú mäkkšie, poddajnejšie, uhladenejšie, nadýchané a celkovo veľmi príjemné.
Maska je krémovo-gélovej konzistencie, svetlotyrkysovej farby, balenie je 150ml kelímok, ktorý je o dosť menši než bežné minútové masky od Gliss Kur a čo mne osobne veeľmi vadí je jej silá korenistá vôňa pripomínajúca nie veľmi peknú pánsku voňaňvku.



Čo sa týka sprejového kondicionéru, sľubuje rovnaký efekt pri splnení rovnakých podmienok, avšak navyše to, že po ňom budú vlasy ľahšie rozčesateľné. Ja osobne tieto tekuté kondicionéry používm pravidelne, stále dookola, len obmieňam rady a používam ich práve preto, že sa mi po nich vlasy ľahšie rozčesávajú, takže v tomto ohľade nemôžem povedať nič negatívne.
Lesk sa ale opäť nekonal, pretože som nesplnila základnú podmienku a nemala som šampón, vôňa rovnaká, balenie je také klasické ako u ostatných týchto sprejov a jeho objem 200ml, čo je tiež klasika.


Aby som pravdu povedala, som rada za skúsenosť s produktami ale viackrát už po nich nesiahnem, pretože takú službu mi spravia aj ostatné masky/spreje od tejto značky a navyše sa vyhnem tej pre mňa nepríjemnej vôni.

Čo vy? Skúšali ste produkty z tejto rady? Ako ste s nimi boli spokojné?
Majte krásny deň ♥

2 komentáre:

  1. Hmm, tak to je škoda, že ťa sklamali. Ja som na nich pozerala v obchode už dosť dávno (áno, zaujal ma obal!!!!), ale nakoniec som si povedala, že uvidím aké budú recenzie.. Nuž, tak aspoň vidím, že som o nič neprišla... Inak no s tým 10-dňovým leskom by zaujímalo aj mňa ako to myslia.. Človek si predsalen za ten čas vlasy umyje viackrát a myslím, že aj keby nie, tak po 10 dňoch by sa mi vlasy leskli skôr mastnotou než v dôsledku používania tejto masky :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To isté aj mne napadlo s tými mastnými vlasmi :D
      a podľa mňa ozaj nie je čo ľutovať, keď si ich nevyskúšala...

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS