Kúpeľové soli Balea

28. novembra 2014

Ahojte kočky, krásny piatok!
Približne pred týždňom som vám písala o dvoch produktoch značky Bale, ktoré sú určené na starostlivosť o pokožku nôh a keďže mi to nedalo, dneska by som vám chcela v krátkosti napísať niečo o ďalších produktoch, ktoré síce nie sú primárne určené na nohy, avšak ja ich inak ani nepoužívam.
Ide o soli do kúpeľa značky Balea, ktoré predáva DM drogéria a zatiaľ som sa nestretla s viac než štyrmi variantami týchto solí. Ako som už ale spomínala, ja ich d kúpeľa nepoužívam, avšak som si istá, že keď nebudem mať poruke nič iné, rada ich použijem aj na to, na čo sú určené. A ako ich teda používam ja? Jednoducho si nasypem trochu soli do lavóra s horúcou vodou, ponorím nohy a oddychujem. Je to super, pretože okrem toho, že sa takto stvrdnutá pokožka zmäkčí a pripraví na odstránenie pemzou, niečo v tejto soli pokožku krásne hydratuje. Už počas "čvachtania" je totiž na dotyk cítiť akoby tenká olejová vrstva na pokožke chodidiel, ktorej časť sa utrie a časť vstrebá.
Takže tieto soli sa (aspoň u nás) predávajú v štyroch verziách - pomaranč, zelený čaj, granátové jablko a čerešňové kvety s jazmínom. Ja si najradšej kupujem práve poslednú a to stále dookola. Jeden balíček má 80g a stojí niečo menej ako euro (neviem, či 80 alebo 90 centov), čiže je to naozaj extrémne nenákladná záležitosť a ako som už niekoľkokrát spomínala, kupujem ich stále stále a vždy ich mám doma peknú zásobu, pretože niekedy počas týždňa mimo domu je mojou jedinou motiváciou práve predstava pohodového večera s nohami v príjemne teplom a voňavom kúpeli.



Robievate si domácu pedikúru? A používate soli do kúpeľa, alebo uprednostňujete peny a oleje?
Majte krásny piatok! ♥

2 komentáre:

  1. Ja som im tiež neodolala. Kúpila som si granátové jablko a čerešňový kvet. Ale zatiaľ som ich nepoužila, snáď sa k nim dostanem dnes večer :-) Voňajú krásne.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jeee tak toto musim skusit :) ta fotka kde su vsetky vysypane je supeeer :) a vdaka za clanok spomenula som si ze mam sol od radoxu ale nema taketo velke zrniecka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS