Krémy na ruky Dermacol

23. novembra 2014

Ahojte kočeny! :)
Dneska mám pre vás pripravený článok, v ktorom vám dám tipy na dva naozaj skvelé krémy na ruky od Dermacolu. Jeden z nich som si už v minulosti kúpila, no nedopoužívala... Jednoducho sa stalo to, že som si kúpila v 101 krém, o ktorom som až doma zistila, že ho niekto pravdepodobne už skúšal a musel byť teda už dlhú dobu načatý, pretože naozaj zapáchal. Keď som o ňom písala v článku, naozaj hlúpo som tvrdila, že mu ešte dám šancu za čo sa dneska ozaj hanbím, lenže som ho nakoniec aj tak vyhodila v podstate plný.
Tentokrát som si na to už dala ale pozor a pri kupovaní si ho v obchode skontrolovala spolu aj s tým druhým, oba poriadne otestovala a teraz vám o nich môžem napísať s kľudným svedomím.


Beautiful hands:
• toto je práve nepoškodená verzia toho, o ktorom som vám písala vyššie
• balenie je sýtoružová zvislá tuba s objemom 100ml
• krém je bielej farby, príjemnej konzistencie, ktorá sa mi zdá o niečo iná ako klasický krém, ale to je poznať len keď sa naozaj zámerne porovnáva a nádherne vonia - jeho vôňa mi pripadá taká kvetinovo-ovocná
• obsahuje vitamín E, pantenol a glycerín
• veľmi veľmi dobre sa rozotiera a ešte lepšie sa vstrebáva - tak rýchlo, že ho musím na jednu aplikáciu použiť viacej, aby som ho vôbec stihla poriadne rozotrieť, pretože ak si ho dám málo, viackrát sa mi stalo, že som ho nestihla naniesť poriadne na celú plochu rúk.
• na rukách nezanecháva mastný film, pokožka rúk ostáva hydratovaná, príjemne jemná a hladká, tento pocit na rukách dokáže ostať aj po opakovanom umytí rúk bez krémovania

Aroma time:
• balenie je svetloružová zvislá tuba s tmavšími kvetinkami, objem je 100ml, no kémik pôsobí oveľa väčšie
• je bielej farby, jemnej ľahkej krémovej konzistencie a jeho vôňa mne osobne hrozne pripomína perníkové korenie s troškou pomaranča, nemôžem si pomôcť, i keď to jeho skutočná vôňa asi skôr nebude
• obsahuje vitamín E a nechtík, olej z marhuľových jadierok, vitamín F, glycerín a D-pantenol
• takisto sa skvelo rozotiera, no na rozdiel od predchádzajúceho krému ho stačí menej, pretože ak sa to s množstvom preženie, na môj vkus (a asi na kohokoľvek vkus) dosť lepí
• mastný film však nezanecháva a pokožka rúk je po ňom podobne príjemná, hydratovaná a vláčna+ ruky takisto netreba krémovať po každom umytí, tento pocit vie vydržať


Takže za mňa sú určite oba krémy bez pochýb priam skvelé a veľmi rada sa k nim vrátim. Vedeli by ste mi ale poradiť nejaký krém na ruky, ktorý musím určite vyskúšať? :)
Teším sa na vyše tipy a prajem vám krásny zvyšok nedele! ♥

4 komentáre:

  1. Ten Beautiful Hands mám a je fakt skvelý, mám ho v práci pretože sa skutočne rýchlo vstrebáva a ruky nezanecháva mastné, plus má úžasný obal a krásnu vôňu, mne tá vôňa pripadá taká sladšia a presne také krémy mám rada.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten druhý mám a jsem spokojená :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja mám od Dermacolu rada krém Gold Elixir, tieto som zatiaľ neskúšala :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aroma som mala a bol famozny! A ten vlavo ani neviem ze sa predava takze som zase o nieco mudrejsia :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS