in my view • drogérková dekoratívka

7. novembra 2014

Ahojte krásky!
Máte sa dobre? Dúfam, že áno :) Ja osobne sa nesmierne teším z toho, že je piatok, že som si tento týždeň zasa spravila radosť v drogérii (ale len dekoratívka, takže môj poloban dodržujem). A táto činnosť, ktorá sa vďaka blogovaniu a láske ku kozmetike stala veľmi pravidelnou, ma priviedla k myšlienke napísať článok do rubriky in my view, v ktorom by som rada nejakým spôsobom sformulovala môj aktuálny názor na dekoratívnu kozmetiku z drogérie.

Určite viete, že sú medzi nami ľudia, ktorí preferujú len drogérkovú dekoratívku, potom tí, ktorí sú skôr na high-end a kozmetiku z parfumérií a potom takí, ktorí neriešia značku, neriešia cenu ani to, kde bol produkt kúpený ale čisto len to, či funguje, či funguje ako má a ako funguje, pretože ako vieme podľa všetkých tých testov a porovnávaní "obyčajnej" a high-end kozmetiky, cena a značka nie je vždy zárukou kvality.
No a ja sa teda zaraďujem k ľuďom, ktorí majú radi dekoratívku aj z parfumérií aj z drogérií, produkty si vyberám buď odoka na skúšku alebo cielene na základe doporučení. Čo sa týka kozmetiky z kategórie high-end, nuž, to je niečo, čo by som rada skúsila, rada používala a rada pravidelne nakupovala, avšak momentálne možnosti mi tento luxus nedovoľujú, takže stále dúfam, že jedného dňa to príde, keď si na to budem sama zarábať.
Než sa pohnem k pôvodnej myšlienke tohoto článku, rada by som ešte spomenula, že aj čo sa týka kozmetiky z parfumérií, tak sa držím dosť pri zemi a držím sa len pri značkách ako Bourjois, Gosh, Pupa či Yves Rocher.

No a teraz sa môžeme pokojne posunúť k tej drogériovej dekoratívke, o ktorej chcem dnes písať. Rozmýšľala som, akým spôsobom to pojmem a nakoniec som sa rozhodla vyjadriť ku každej značke zvlášť (tak dúfam, že na žiadnu nezabudnem). Odkedy používam a kupujem kozmetiku tak som skúsila z každej značky niečo a vždy keď prídem do drogérky prejdem si všetky stojany. A čo sa týka oho, do ktorej drogérie chodievam, tak do DMky. Odkedy som skončila brigádu v 101 už tam chodievam naozaj len raz za čas a to tak, že minimálne. Dnes sa ale zameriam na značky z oboch.

• Constance Carroll a Paris Memories: obe zo 101 a obe považujem za nekvalitné, nepekné a naozaj sa pri nich nikdy nezastavujem. Je pravda, že som mala nejaké dva laky od Paris Memories, ale aj tie som použila asi len dva-tri krát a nič iné by som ani skúsiť nechcela. Všetko mi totiž pripadá ako tie šminky, ktoré som kradla mamine ako dieťa a ona ich mala snáď od svojej puberty. Keď som ale pracovala v 101 drogérii, tak som si všimla, že sa tieto dve značky celkom dosť predávali možno hlavne kvôli ich cene. Na druhej strane zasa ke+d som bola naposledy v 101, a to bolo včera, bola táto kozmetika už len v dopredaji.
• Miss Sporty: v mojich očiach ako taká značka pre mladšie dievčatá, ktorá ponúka všetko za dobré ceny a ich produkty nepatria k tým najhorším. Ja osobne som pri MS začínala a dodnes sa tam rada zastaívím a občas si niečo kúpim. Napríklad teraz som zamilovaná do ich Instant Lip Colour rúžov a žltej Studio Lash 3D Volumythic maskary. TIež mám doma niekoľko lakov, ktoré rada používam, ale sú to väčšinou tie trblietkové alebo metalické a podobne, pretože obyčajné mi na nechtoch vždy bublinkujú :( Farby ale majú pekné.
• Essence: patrí u mňa k najobľúbenejším značkám aj keď je tiež určená mladším dievčatám. Ja napríklad milujem ich laky, tiež lícenky, aj limitky, i keď už naozaj prestávajú byť originálne a tie dobré k nám ani nechodia, takisto rúže a transparentný púder či vysúvacie ceruzky a veci na obočie. Z ich stojanu si naozaj viem vybrať, niektoré produkty dokonca opakovane, avšak makeupy a špirály ma veľmi nelákajú, Jedine čo som si naposledy kúpila ich Princess Lashes, ktorá mňa osobne nejako veľmi nenadchla, ale obal má fakt podarený :)
• She: privátna značka DM drogérie, od ktorej som toho skúsila veľmi málo a to iba dvoje tiene a asi tri laky a to len preto, že ma nezaujala. Ani produktami, ani obalmi. Navyše po zlých skúsenostiach s tieňami ma ani nejako neláka ísť a niečo si cielene kúpiť, aby som skúsila, či ozaj. Čo sa týka lakov, tak majú pekné farby, na gélových nechtoch dobrú výdrž, ale príšerné schnutie. Ak sa mi ale do rúk dostane nejaká naozaj bomba, nebudem kritizovať len na základe značky, to je jasné :)


• Alverde: Tak teraz sa musím zahanbene priznať, že od Alverde som z dekoratívky nemala nič. Nikdy. A koľkokrát som chodila okolo a pozerala, čo by sa mi páčilo. Nie, žeby ma nič nezaujalo, ale nejako som mala na pomyselnom wishliste stále niečo, čo malo prednosť a značka na mňa nepôsobí tak, že "to MUSÍM MAŤ!" A keď aj áno, bola to nejaká limitka, ktorá k nám ani neprišla :( Ale dávam si blogo-záväzok, že to napravím.
• NYC: TOto viem určite, že od NYC som mala len jeden púder, ktorý bol a je veľmi chválený a mne sa skoro vôbec nepáčil, špirálu, ktorú som si príliš zidealizovala a laky na nechty, ktoré síce majú krásne farby, ale nanič schnutie a to mi stačí, aby ma to odradilo od ďalších lako-nákupov. Zvyšok ponuky ma vôbec nezaujal a keďže 101 navštevujem málo, ani veľmi neviem, či sa ich ponuka nejako obmieňa.
• Gabriella Salvete: No tak ja som nikdy celkom nechápala, prečo je GS tak obľúbená. Nikdy ma ani nelákalo si kupovať produkty tejto značky. Jedine tak laky na nechty, ktorých ale tiež veľa nebolo. A ja ani neviem prečo... vlastne viem! Vždy na mňa pôsobila podobne ako prvé spomínané a ani neviem prečo. Možno je to škoda, ale vôbec mi nechýba a nemám nijakú akútnu potrebu to meniť.
• Dermacol: Kto by nemiloval Dermacol? Ich makeupy sú naprosto famózne, rovnako tak milujem ich čipkový púder, bázu aj pod makeup a tiež som si nakoniec zvykla aj na bázu pod tiene, ktorá sa mi najprv veľmi nepáčila, špirály... no ani sa mi to nechce rozpisovať, ale jednoducho za mňa rozhodne áno, čokoľvek a kedykoľvek. Aj keď priznávam, že Dermacol už teraz nekupujem v drogérii ale objednávam z internetu a chodím si vyzdvihnúť k nim na kamennú predajňu v BA na Poštovej :)
• Catrice: Spolu s Dermacolom a Essence jedna z najobľúbenejších - laky, rúže, korektory, lícenka (až jedna :D ), limitky ♥ Nikdy neviem odolať-
• Rimmel: Som vždy vnímala tak neutrálne, potom som si obľúbila ich 60sec laky, ktoré mám doteraz veľmi rada, tiež púder, z produktov na pleť len bázu a zvyšok... makeupy som si nikdy nemohla vybrať, zo špirály som bola maximálne sklamaná a zvyšok ma nejako vôbec neoslovil, až na Apocalips, ktoré som stále ešte neskúšala a už sa na to toľko chystám. ďalšie predsavzatie.


• Maybelline: Color Tattoo! Tie jednoducho zbožňujem! Kedysi som si nevedela vynachváliť ich Affinitone makeup a akisto naprosto milujem ich Colossalky ♥
• Astor: Tiež som skúšala máličko produktov a z toho sa mi špirála vôbec nepáčila a jedine ich Fashin Studio laky si neviem vynachváliť. Veľmi mi totiž pripomína Rimmel len drahší a tiež priznávam, že som ich stojan nejako nikdy neskúmala.
• L´Oréal, Max Factor: No a tieto dve značky sú pre mňa také neopozerané a neposkúšané, ale na rozdiel od niektorých predchádzajúcich ma to celkom štve, lebo čo mám MF špirálu, tak tá je priam skvelá a mám na wishliste ďalšie ich produkty hlavne na pleť a čo sa týka L´Oréal - obľúbila som si ich laky na nechty, tiež som si zamilovala Blake´s Pure Red rúž a takisto mám v pláne skúsiť ďalšie veci, takže tuto sa mi názor viac-menej ešte len formuje :)


Tak to by bolo odo mňa snáď všetko, dúfam, ž som všetko napísala zrozumiteľne a takisto dúfam, že sa aj vy so mnou podelíte o soje názory, poprípade typy na vaše obľúbené produkty týchto značiek, nech viem, na čo sa mám pozrieť nabudúce, keď budem v drogérii :) 
Majte krásny piatok a užite si víkend :) ♥

11 komentárov:

  1. Ja mám tieto drogérkové značky rada, nepotrpím si na luxusné produkty, ak je ten tieň dobrý a je lacný tak prečo nie? Peniaze radšej investujem do oblečenia a do bytu ako do kozmetiky. Postačí mi jedna-dve paletky tieňov, riasenka, balzam, púder, lícenka, rúž a nie z každého 50 odtieňov...aj keby si to môžem dovoliť, príde mi to zbytočné:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. presne tak :D dermacol a odberné miesto nemá chybu :D bola som tam v stredu a v pondelok tam idem zas :D akosi som nevedela odolať 25% zľave :D a ešte využiť 4€ zľavu na prvý nákup! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Asi každá máme značky, ktoré nám sedia a páčia sa nám a také, ktoré to nespĺňajú. Mňa značka SHE odrádzala úplne od samého začiatku, tak desný dizajn som nevidela snáď u nikoho, Miss Sporty to je asi fakt taká dievčenská značka. Najradšej mám Essence, tam je skvelá aj ich pleťová kozmetika hlavne SOS na akné, to je fakt zázrak. Pri make-upoch a očných tieňoch ale zvyknem investovať viac, make-upy u mňa zastrešuje Dermacol, riasenky Rimmel a čo sa týka očných tieňov tak hľadám hlavne výdrž a to taká Essence neponúka, tu používam GOSH a Maybelline. Inak si ale myslím, že nie je podstatné, koľko produkt stojí, ale čo dokáže.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeej, áno, tú SOS starostlivosť tiež používam a mám ju veľmi rada :)
      Ďakujem za názor a pekný komentár :)

      Odstrániť
  4. Já mám docela drogérkové značky ráda, třeba mám zrovna rády laky od Gabriely S. :) její pískáče jsem si opravdu oblíbila a už nepoužívám jiné :) naopak moc nemusím essence, ta mi nějak nesedí (hlavně stíny a řasenky)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja zbožňujem laky na nechty od she, ktoré sú rýchloschnúce, dlho vydržia a zaschnú vážne za pár sekúnd pred nedávnom som si kúpila v akcii asi 5 lakov za jedno euro :) mám veľmi rada drogériovú kozmetiku, nenakupujem nikde inde ani na nete úplne mi postačí ten základ čo majú v dm :) veľmi pekný článok ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Ja mám ale pocit, že práve She laky schnú veľmi zle a tiež mám tie "quick dry" :(

      Odstrániť
    2. možno si dávať veľmi hrubú vrstvu alebo nie ? :) ja dávam prvú takú slabučkú a za minútku už mám určite nechty suché a potom dám takú silnejšiu a to čakám o niečo dlhšie :)

      Odstrániť
    3. Ako môže to byť aj preto, ale ja som to nejako zhodnotila na základe toho, že si so všetkými lakmi lakujem rovnako a rovnako hrubú vrstvu (vlastne dve tenšie) a pri týchto lakoch sa mi to schnutie zdalo fakt šialené...Tak neviem, čím to môže byť :( Možno si ozaj pýtajú ešte tenšie

      Odstrániť
  6. Ještě bych sem zařadila Max factor - mám vyzkoušených jen několik věcí, ale řasenka 2000 calories nebo makeup Lasting peformance jsou produkty, ke kterým se ráda vracím.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je tam, aj som sa bála, že nebude vidno, lebo som ho spojila s L´Oréalom :D A ďakujem za tipy, pri skúšaní tejto značky sa mi určite hodia :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS