Hodvábny vlasový olej Elséve od L´Oréal

26. novembra 2014

Ahojte kočky!
Vítam vás pri dnešnom článku, v ktorom by som chcela venovať pre zmenu vláskom, o ktorých už dlhšie nebola reč. Konkrétne by som vám chcela napísať niečo o jednom úžasnom vlasovom olejíčku, ktorý som v poslednom čase používala a používam.
Ako je jasné z názvu, pôjde o olejík od značky L´Oréal - Elséve. Je to olej zo vzácnych kvetov a mal by obnoviť ušľachtilú krásu vlasov, aspoň podľa toho, čo je napísané na etikete. Pýši sa ulraľahkým zložením a sľubuje okamžitú hebkosť, vitalitu a vysoký lesk, Odporúčané použitie nie je ničím výnimočné a je rovnaké ako u všetkých vlasových olejov.



Človek by si povedal, že všetky tie sľuby na obale sú len prázdne slová, ktoré sa snažia nalákať zákazníka na kúpu. A ja sa vás nebudem snažiť presviedčať, že to tak nie je, ale hneď takto z úvodu vám musím povedať, že je to jeden z najlepších olejov, aké som kedy skúsila.
Jeho zloženie musí byť skutočne ľahučké, pretože olejík nie je vôbec hustý (i keď také ja mám rada), je veľmi jemný, hladký a príjemný už len na rukách. Nemá žiadnu farbu a jeho vôňa nie je ničím výnimočná, povedala by som, že je taká klasická olejová. Tiež má pekný obal, ktorý je plastový a má 100ml avšak videla som aj o niečo väčšie balenie v skle, neviem však, či sa jedná o ten istý výrobok. Páči sa mi, že pumpička má dve polohy a je teda možné ju "uzamknúť", aby nedošlo k nejakej nehode.



A teraz k jeho účinkom! Ja mu jednoducho nemôžem nič vytknúť, ani keby som ako veľmi chcela, Najprv som si myslela, že budem nahnevaná, že som si ho kúpila a budem to ľutovať, pretože moje suché vlasy potrebujú skutočne účinné produkty a olejíky hlavne. Keď si ho totiž nanesiem do dĺžok a potom hlavne na končeky, nemám vôbec pocit, že by s vlasmi niečo spravil, avšak je treba počkať, kým sa do vlasu vsiakne a až potom vidno, aký je skvelý a ja sa často vôbec nechcem prestať dotýkať svojich vlasov, aké sú zrazu jemné a hladké! A navyše nie je vôbec potreba aplikáciu opakovať denne, či dokonca dvakrát ako sa mi pri olejoch často stáva. Takže ja som rada, že som našla ďalší olejček, ktorý si veľmi rada kúpim znovu.

Máte nejaký obúbený vlasový olej, ktorý by ste mi odporučili? 
Teším sa na vaše komentáre a prajem vám krásny deň! ♥

3 komentáre:

  1. Ja akurát dokončujem fialovú "odľahčenú" verziu, ktorá je skvelá..:) Inak odporúčam Matrix Biolage Exquisite, ten je pomerne hustý a naozaj mastno-mastný...:)))
    filozofiaženskejkrásy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juu, ten mám tiež a tiež ho mám veľmi rada :3 :) Myslím ten Matrix :)

      Odstrániť
  2. Tiez mam aj matrix ktory mi skor vyhovoval cez leto no teraz sa mi nejako vysusili vlasy takze uprednostnujem tento loreal kraaaasne vonia a vlasy da naporiadok

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS