fresh it up

12. novembra 2014

Ahojte krásky! :)
Neustále zisťujem, koľko kozmetických noviniek mám doma a problémom je, že ležia v zásobách tak dlho, až už prestanú byť novinkami. Nestáva sa to vždy a samozrejme, že nekupujem všetky novinky, ale z času na čas to prihodí a potom sa cítim nesmierne neaktuálne.
A práve dnes nastal čas na článok s novinkami, ktoré už novinky dávno nie sú a som si istá, že ste si o nich už prečítali veľa, no ja som sa ja tak rozhodla pre recenziu.



Ide o šampón a kondicionér Fresh It Up! od Schaumy, ktoré sú určené pre vlasy so suchými končekmi a mastnými korienkami - inými slovami presne pre mňa. Navyše majú úžasne krásne obaly a kombinácii baby blue a baby pink farieb a priam prenádherne voňajú! Navyše neobsahujú silikóny, takže nezaťažujú vlasy, čo je naozaj poznať.
Čo sa potom týka množstva produktov v balení, tak kondicionér má 200ml, šampón 250ml ale dá sa kúpiť aj vo väčšom, oba stoja okolo troch eur.
Tak a ja musím povedať, že odkedy tieto dva produkty používam - a nemusím ich vôbec používať pri každom umytí, pokojne ich môžem občas obmeniť - tak sa mi vlasy prestali tak veľmi masiť ako v minulosi. Samozrejme verím tomu, že pomohol aj peroxid, ale vlasy som mala nafarbené skôr, než som začala používať túto dvojicu, takže rozdiel viem zaznamenať a porovnať. Jednoducho kedysi som si musela vlasy umývať každý až každý druhý deň, teraz mi stačí raz za tri či štyri dni bez toho, aby vlasy stratili sviežosť alebo dokonca vôňu!
Na druhej strane musím ale povedať, že sa mi vôbec nezdá, žeby končeky vlasov boli menej suché, práve naopak. Teraz musím končeky olejovať denne, predtým mi stačilo raz za dva dni. Ja ale vlasové oleje používam rada a väčšiu radosť mám z toho, že sa mi vlasy tak nemastia, takže som v podstate spokojný človek, čo sa týka týchto dvoch produktov. Navyše ešte kondicionér vie vlasy pekne zjemniť, čo je skvelé, i keď tento stav u mňa vydrží len prvý deň, ale aj tak som spokojná a oba produkty môžem len doporučiť :)

Skúšali ste túto dvojicu? Ako u vás obstála?
Majte krásny deň! ♥

1 komentár:

  1. Tieto som malaaa :) tobola krasna vona ale vlasy sa mi zial mastili stale rovnako az si dobre spominam

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS