Boj o krajšiu pleť s Oriflame. Úspešne?

16. novembra 2014

Ahojte kočeny!
Prečo momentálne svoju pleť neznášam? Pretože asi pred rokom sa pobláznila a aj keď nikdy nebola dokonalá, nebolo to tak zlé ako teraz, že mám pokožku na tvári doslova olejovú a chrbát plný vyrážok :( A tak sa snažím nájsť nejaké produkty, a kľudne by mi stačil jeden, ktorý by fungoval a moje trápenie aspoň máličko zlepšil. A pri svojom hľadaní som sa dostala práve k týmto dvom produktom z Oriflame, ktorými sú čistiaci gél na pokožku tváre a druhý gél na pokožku tela postihnutú akné. Inými slovami, hneď ako som tieto dva produkty uvidela v katalógu, musela som ich mať!


Oba sú s grapefruitom, technológiou Detect, sľubujú osvieženie a energizáciu pleti, majú pôsobiť preventívne proti tvorbe vyrážok, obsahujú kyselinu salicilovú. Oba gély sú oranžovej farby, ten telový navyše obsahuje tmavooranžové guľôčky, ktoré sa pri používaní prasknú (je ich tam však minimum, takže nebývajú pri každom použití a tiež oba voňajú grapefrutovo-mentolovo a na túto vôňu som si ja osobne musela nejaký čas zvykať. Pleťového gélu je potom 150ml, telového 200ml, a k týmto dvom produktom sa tiež predáva aj pleťová voda z rovnakého radu.



Čo môžem o géloch povedať je, že pleť i pokožku naozaj osviežia, telový gél pri pravidelnom používaní vysuší vyrážky na chrbte, dekolte i ramenách, ktoré sa potom naozaj tvoria menej a na niektorých miestach vymiznú úplne, pokožka samotná ale vysušená nezostáva.
Čo sa týka pleťového gélu, tak to musím naozaj povedať, že je skvelý! Vie krásne zredukovať kožný maz, pokožku zanecháva čistú, dá sa pekne napeniť a potom touto penou umytá pokožka ostáva neuveriteľne zjemnená, vyrážky takisto vysušuje, počas používania sa nové netvoria; mne sa začali tvoriť až pred očakávaním menštruácie a s tým akosi nikdy neviem nič spraviť :(
Čo ma teší, že kým používam tento gél, tak sa mi pokožka tváre mastí značne menej, bohužiaľ tento efekt nie je trvácny a stačí gél raz vystriedať a celá snaha je preč.
Takže aj keď ma tieto produkty príjemne prekvapili a som s nimi zatiaľ spokojná, keď ich miniem (čo už nie je ďaleko), budem skúšať a hľadať ďalej :)

Ako ste na tom s pleťou vy? Našli ste produkty, s ktorými ste dlhodobo spokojné, či skúšate stále nové?
Majte krásny deň! ♥

3 komentáre:

  1. najlepšie, čo som pre svoju pleť mohla urobiť, bolo prestať používať tieto vysušujúce gebuziny, pokiaľ človek nemá fakt brutálne akné. používam veci určené normálnej až suchej pleti a ver či nie, nemám ani toľko vyrážiek, ani mastnú pleť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja mam zmiešaný plet a pouzívam kozmetiku loreal resp. iba krémy
    na odličovanie musím používam produky na citlivú plet čo je zvlástne - teraz som objavila Mixa a je to super ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som na tom podobne na chrbte to je najhoršie, tvár sa mi dáva už ako tak dokopy ale používam hlavne produkty z avonu a mám jednu vodičku z lekárne :) síce ja som mala pleť stále takúto ba ešte aj horšiu ale tak snažím sa robiť to čo sa dá :) držím palce, nech sa konečne dostaneš k takému produktu ktorý ti na 100% pomôže vyrieši problémy na trvalo :) pekný večer

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS