Veľké kozmetické prekvapenie - zázračný krém na ruky z Lidlu

17. októbra 2014

Ahojte kočky!
Možno si niektoré z vás spomínajú ako som takmer pred rokom písala hromadnú recenziu na tri produkty značky Cien, čo je privátny značka obchodného reťazca Lidl. Keď sa na to pozerám spätne, na tamtie produkty som názor nezmenila a neviem sa dočkať, kedy bude peeling opäť v ponuke (takisto aj maslo, ale to som odvtedy ešte nespotrebovala), ale vždy keď sa mi v ich kozmetickej ponuke niečo zapáči, som veľmi skeptická. Inak to nebolo ani keď som do košíka pokladala krém na ruky s ureou z rady Cien med, ale veľmi som ho chcela vyskúšať, keď som bola tak spokojná s peelingom z rovnakej rady...


Tento krém nie je na prvý pohľad ničím zvláštny - 75ml tuba zabalená v papierovej krabičke, jednoduchý dizajn obalu. Vo vnútri sa však nachádza neskutočne skvelý produkt, z ktorého som ja osobne nesmierne nadšená hlavne z jedného dôvodu - pomohol mi eliminovať atopický ekzém, ktorý mám na rukách, na úplné minimum! Naozaj veľmi ľutujem, že som si neodfotila ruky pred používaním a po ňom (keby som tak urobila teraz, nič vám to nepovie), avšak ekzémom som mala postihnuté obe ruky - na ľavej len časť zápästia, prstenník a prostredník, na pravej všetky prsty okrem palca, kožu v oblasti hánok a časť dlane a vy, ktorí ho máte určite viete aké to je peklo bojovať s vysúšaním, šupinatením pokožky a neznesiteľným svrbením - po tomto kréme však už nie!


Vďaka obsahu 5,5% urey si pokožka naozaj dokázala zachovať svoju vlhkosť a nevysušovala sa, takže všetky šupinky, chrastičky a prasklinky sa už po pár dňoch (3-5) úplne stratili a... nevrátili! :) Je však potrebné krém používať naozaj pravidelne, pretože stačí pár dní za sebou zabudnúť a šupinky sú späť, avšak len v takom množstve, na ktoré postačí akýkoľvek krém na ruky.
Musím povedať, že ja som z účinkov tohoto krému naozaj nadšená hlavne preto, že som niečo také absolútne nečakala - krém za 0,99€ v akcii z Lidlu a dá mi doporiadku ruky lepšie ako krémy za 18€? Vlastne... čakal by to vôbec niekto? Ktokoľvek?! To už je potom človeku úplne jedno, že naozaj nepríjemne smrdí - no urea, čo iné čakať? A takisto mu mile rada odpustím, že trochu lepí a silno rozškrabané a vysušené miesta trošku dráždi...
Milujem ho ♥

1 komentár:

  1. Ja mám obľúbený krém na ruky od Neutrogena ale jeden stojí 3-4€, čo je poriadny rozdiel aj vo velkosti balenia ale tento som ešte nevyskúšala, i ked sa musím priznať, že ma táto značka neláka, napriek tomu že je pozitívne hodnotená od väčšiny :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS