TAG • Jedno slovo

24. októbra 2014

Ahojte!
Na dnes mám pre vás len veľmi oddychový článok a to TAG s názvom Jedno slovo, ktorého spracovania a prevedenia kolujú po blogoch stále a stále, takže ste ho určite už videli a čítali a napadlo mi, že by vás možno mohlo zaujímať aj moje spracovanie. Dúfam, že sa tešíte na víkend, lebo ja veľmi. Viem, že poväčšinou budem polehávať v posteli a odpočívať, piť nejaký dobrý čaj, čítať blogy, písať články a pozerať filmy. Čo vaše plány na tento víkend? Ak neviete a máte blog, čo tak spraviť vlastné spracovanie tohoto TAGu? :)

google.sk
• Tvoje vlasy? → Neupraviteľné.
• Obľúbená vec?  → Život.
• Sen z minulej noci? → Nepamätám.
• Obľúbený nápoj? → Čaj.
• Vysnívané auto? → Mustang.
• Miestnosť, v ktorej sa nachádzaš? → Útulná.
• Tvoj strach? → Večný.
• Ty za 10 rokov? → Prof-Paedr-CSc :D
• S kým si trávila včerajší večer? → Priateľ.
• Čo nie si? → Žirafa.
• Posledné, čo si robila? → Písala.
• Čo máš na sebe? → Oblečenie.
• Obľúbená knižka? → Kedykoľvek.
• Posledné, čo si jedla? → Obed.
• Tvoj život? → Neusporiadaný.
• Tvoja nálada? → Nestabilná.
Tvoje leto? → Rýchle.
Kedy si sa naposledy smiala? → Teraz.
• Najobľúbenejšia víkendová činnosť? → Čokoľvek.
• Tvoj počítač? → Milovaný.
• Pivo? → Neprosím.
• Zima? → Jeseň.
• Dovolenka? → Santorini.
• Na tvojej posteli? → Ja.
• Láska? → Nebeská. 

3 komentáre:

  1. Hmm ten titul vyzerá dobre, ja sa za 2 roky budem tešiť z Bc ale ako vidím, ty ideš dalej:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D o bolo samozrejme myslené ako vtip :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS