Empties • September 2014

3. októbra 2014

Ahojte kočky!
Vidíte správne. Po nejakých ôsmych mesiacoch som sa rozhodla vrátiť k pravidelnému písaniu spotrebovaných produktov. Posledný takýto článok bol na blogu niekedy v januári/februári a prvých pár mesiacov som aj bola rada, že som sa rozhodla s tým skončiť a nemusela som doma skladovať haldy prázdnych obalov, avšak po niekoľkých mesiacoch mi to začalo aj trošku chýbať, úplne som stratila prehľad o tom, koľko kozmetiky vlastne míňam v porovnaní s nákupmi a na základe vašich odpovedí v dotazníku, kde vás dosť označilo, že by ste chceli, aby sa tieto články vrátili som už ďalej ani nerozmýšľala. A tak je to tu - nové Spotrebované! :)

Musím povedať, že po tomto mesiaci vidím, ako sa moja spotreba oproti minulosti celkom značne zmenšila, aj keď je možné, že je to len náhoda a budúci mesiac tu toho bude opäť veľa. Takisto som si všimla, že zopár produktov z tohoto a posledného Spotrebovaného je rovnakých - síce to nie je dôležitá informácia, ale ak by som si robila štatistiku, asi by som to chcela vedieť :P No a myslím, že už nebudem zbytočne plytvať slovami a rovno sa do toho pustíme...


1) Vlasová kozmetika
Head&Shoulders šampón s mandľovým olejom, určený na suché vlasy a pokožku hlavy. Musím povedať, že týchto šampónom som prestriedala už niekoľko druhov, niektoré pomohli, iné nie. Tento našťastie proti lupinám pomohol, je pravda, že vlasy nevysušoval tak veľmi ako napríklad Ocean Energy, väčšinou boli po použití jemné, avšak keď som to náhodou prestrelila s množstvom, zostali nepríjemne tvrdé a bolo potrebné naniesť balzam aj dva krát a nechať ho dlhšie pôsobiť. Ak by som mala povedať, či si ho kúpim znovu tak asi áno ale budem si musieť strážiť množstvo, ktoré používam na jedno umytie ;)

• Alpa lopúchová vlasová vodička, ktorú používam pravidelne po umytí vlasov. Vždy si kúpim všetky tri druhy - lopúchovú, brezovú a žihľavovú, spravím si niekoľko mesačnú kúru (väčšinou troj), potom si dám mesiac-dva pauzu a postup opakujem dokola. Vždy po umytí vlasov si vodičku aplikujem na pokožku hlavy a vmasírujem, aby som stimulovala vlasový folikul a podporila rast vlasov. A musím povedať, že zatiaľ pre mňa tento rituál úspešne funguje ;)

Avon Naturals šampón → článok TU
Oriflame medová maska → článok TU


2) Telová kozmetika
Balea broskyňový gél na holenie, ktorý sa stal už bežnou súčasťou produktov, ktoré kupujem stále dokola. Síce ho občas pri holení nahradím napeneným sprchovým gélom, aby sa mi menej vysušila pokožka nôh a sem-tam vystriedam vôňu, vždy sa rada vrátim práve k tomuto

Helios Herb avokádový sprchový gél vo velikánskom 500ml balení, ktorý som používala ako na sprchovanie, tak práve na už spomínané holenie nôh a na oba účely poslúžil priam skvelo. Vytváral jemnú penu a vôbec nevysušoval pokožku. Takže keď niekedy v blízkej dobe navštívim Teta drogériu, určite sa pozriem po jeho iných variantoch :)

Yves Rocher sprchový olej → článok TU
Oriflame Swedish Spa sprchový gel → článok TU
Marks&Spencer guličkový deodorant → článok TU
Balea telové maslo → článok TU


3) Pleťová kozmetika
Lirene micelárna voda → článok TU
Mixa odličovacie mlieko → článok TU
Balea pleťová voda a peelingové tampóny → článok TU


Tak kočky a teraz sa pochváľte, aká bola vaša minulomesačná spotreba! :)
Majte krásny deň ♥

2 komentáre:

  1. Zo všetkých produktov ma najviac zaujalo to telové maslo od Balei, nebola to náhodou limitka? Zatiaľ som ho v DMke nevidela, ale je možné, že som ho prehliadla. A čo sa týka gélov na holenie od Balei tak tie fakt nemajú konkurenciu - sú proste úžasné, skvelé, jedinečné.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vieš čo ja sa priznám že vôbec netuším :( na obale to písané nebolo a myslím, že som ju na pultoch vídavala dosť dlho... ale je možné, že ju už tiahli...

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS