Shining Berry

30. októbra 2014

Ahojte kočky!
Ja vás vítam pri poslednej tohtomesačnej recenzii, v ktorej by som vám chcela napísať niečo o deo-telovom spreji od značky Balea, ktorý som dostala na zrecenzovanie od DM-drogérie (ďakujem :)).
Možno si spomeniete, že keď som nedávno písala o Dove deo spreji, tak som sa vyjadrila v tom zmysle, že sprejové deodoranty nemám veľmi v láske kvôli tomu, že mi vadí, keď sa spreju nadýcham - čo určite poznáte aj vy. A preto hneď na úvod musím povedať, že niečo také sa mi s týmto sprejom doteraz ešte nestalo (a rada by som vedela, ako je to možné, keď deodoranty aplikujem vždy rovnako - veď iná cesta snáď ani nie je) a to už značí, že....


.... že sa mi tento sprej jednoducho páči. Samozrejme, nielen kvôli tomu, že ho nemám plné pľúca ale aj kvôli jeho ďalším vlastnostiam.
Jednou z najsuper vecí je jeho krásna svieža malinová vôňa. To jednoducho musíte ovoňať samy, že je naozaj krásna, skoro ráno vie zobudiť zmysly a počas dňa parádne osvieži.
Čo sa týka deo-ochrany, jeho sľub je, že vydrží skrývať zápach 24 hodín a toto je práve vec, ktorú ja, bohužiaľ neviem ani celkom potvrdiť, ani vyvrátiť z toho dôvodu, že ja som si zvykla práve tento sprej aplikovať aj niekoľkokrát denne, pretože mi naozaj vyhovuje tá úžasná, niekoľkokrát spomínaná vôňa a tiež to, ako vie počas dňa osviežiť. Čo však viem určite povedať je, že pri vysokej záťaži nie sú jeho účinky úplne spoľahlivé, ak patríte k ľuďom, ktorí sa viac potia.
Ak by ste chceli vedieť, či sprej zanecháva nejaké stopy na oblečení, tak nie, nezanecháva! Čo je jeho ďalšia veľká výhoda.
Balenie spreju je klasická kovová fľaška s rozprašovačom, má pekný svieži dizajn, objem spreju je 150ml a kúpite ho v DMke za 1,39€. Okrem tohoto malinového je dostupný aj vo verzii kiwi a ak by sa vám ich vône ozaj páčili, hoďte očkom aj po sprchových géloch s rovnakou vôňou a podľa mojich informácií aj s trblietkami.
Za mňa tento sprej určite áno, popravde by ma zaujímala aj tá verzia kiwi, ktorú budem musieť ešte omrknúť!


Skúšali ste tento deodorant? Máte rady deodoranty a antiperspiranty Balea?
Majte krásny deň ♥

1 komentár:

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS