schauma silver reflex

19. októbra 2014

Krásne nedeľné popoludnie! :)
Dneska je je to mesiac a tri týždne odkedy som spravila veľký životný krok a rozhodla sa byť blond. Okrem toho, že toto rozhodnutie so sebou prinieslo radosť zo zmeny a nadšenie pre (ak sa to tak dá povedať) nový začiatok, takisto prinieslo trápenie. Nebudem sa o tom dlho rozpisovať, keďže plánujem na túto tému samostatný článok, ale iste viete, že nie je ľahké ani veľmi zábavné zmeniť farbu vlasov takto radikálne a keď sa mení farba z tmavej (Mocca od Matrix) na vysnívanú platinovú či takzvanú light ashy blond, ani zďaleka to nie je cesta priama a je treba farbenie niekoľkokrát opakovať.
Ja sa momentálne nachádzam na polceste, no odkedy som začala, chcela som efekt čo najviac podporiť a preto som siahla po modrom šampóne...



Teda, aby som to upresnila, siahla som po šampóne, ktorý by mal zabrániť vzniku žltých tónov na blond a šedivých vlasoch. Šampónov tohoto typu je na svete plno, náš trh ich však ponúka, bohužiaľ, celkom málo. Jedným z tých u nás dostupných šampónov tohoto typu je práve schauma silver reflex.
Obal šampónu je pre schaumu klasicky tvarovaná fľaša modrej farby so strieborným cvakacím vrchnákom, objem šampónu je 250ml a cena bola okolo 2,50€, to si, bohužiaľ, nepamätám presne. Farba šampónu je naozaj sýta tmavomodrá s perleťou a šampón veľmi pekne vonia.
Šampón používam vyše mesiaca a aj keď ho nepoužívam každý jeden krát, keď si vlasy umývam, musím povedať, že aj tak je efekt ľahko ohodntiteľný.
Na začiatok musím povedať, že moje vlasy v momentálnej situácii žlté tóny mať budú tak či tak, s tým som, samozrejme, počítala, avšak mojim cieľom bolo zbaviť sa tónov oranžových, pretože s tým by som sa jednoducho vyrovnať nevedela. No a teda musím povedať, že výsledok je viditeľný, i keď mi je jasné, že človek, ktorý ma teraz stretne by nepovedal, že niečo takéto používam, respektíve, že to funguje - ale ono to funguje! Šampón je to dosť silný, pretože s ním niekedy ofarbím aj ruky (hlavne na suchým miestach je to vidno). Jeho farba je okrem iného aj skvelý indikátor vymývania - keď tečie modrá a fialová voda, treba ešte vymývať. Šampón veľmi dobre pení, vytvorí naozaj hustú penu, ale len v prípade, že sú vlasy naozaj poriadne navlhčené. V opačnom prípade sa dá napeniť len veľmi ťažko.
Jeho veľkú nevýhodu ale vidím v tom, ako hrozne vysušuje vlasy, preto ho ani nenechávam pôsobiť. Síce by som potom možno mala vlasy svetlejšie ale asi by sa mi rozsypali.
Za seba teda môžem tento šampón odporučiť už aj na v podstate čerstvo zosvetlené tmavé vlasy a som veľmi zvedavá, ako bude fungovať po ďalšom farbení, pretože si ho určite kúpim znovu.

2 komentáre:

  1. Aj keď Shaumu som dlhé roky fakt nemala rada, aktuálne sa v mojej kúpeľni nachádza jeden šampón od nich. Naviedla ma naň mama a keďže neobsahoval silkóny a keratin bol na popredných miestach v zložení, tak som si ho nakoniec kúpila aj ja....a na to, že stál 40kč, tak úplne super!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a aký to je? Lebo ja som sa momentálne tak celkovo preorientovala na ich šampóny a chcem ich skúsiť viacej :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS