Sally Hansen Double Duty

12. októbra 2014

Ahojte kočky! :)
Pred nejakým časom som na facebook pridala fotku s novo-zakúpenými produktami a jedným z nich bol práve lak na nechty od Sally Hansen. Odvtedy ubehlo dosť času, ak sa nemýlim, tak niekoľko mesiacov, počas ktorých som tento lak používala a pozorovala jeho účinky. No a práve dnes nastal čas, kedy vám o ňom napíšem niečo viac.
Obalom laku je priesvitná sklenená fľaštička so svetlomodrým vrchnáčikom, objemom 13,3ml a klasickým, ničím zaujímavým štetčekom.
Účelom laku je poslúžiť ako base a zároveň aj ako top coat, spevniť nechtové lôžko, vyrovnať jeho povrchovú nerovnomernosť a zároveň ochrániť farebný lak a predĺžiť jeho životnosť. Odporúčaný postup pri jeho použití je taký, že sa nanesie vrstva na necht, nechá sa zaschnúť, potom sa nalakuje 1-3 vrstvy farebného laku a po uschnutí sa pretrú ešte jednou vrstvou tohoto priesvitného.
Ja osobne som ho používala väčšinou len samotný bez farebného alebo ako base coat, farebný lak som ním už nepretierala. Skúsila som to raz alebo dvakrát, lenže v mojom prípade vôbec nefungoval, ako by som si priala. V podstate ide o to, že moje nechty sú tak veľmi poškodené, že na nich žiaden lak nevydrží dlhšie ako deň - to sa bohužiaľ u nezdravých nechtov stáva a musela som si s tým poradiť ináč.
Musím ale povedať, že počas obdobia, keď som ho pravidelne a dlhodobo používala a ešte aj niekoľko týždňov potom som mala nechty značne pevnejšie, lepšie a rýchlejšie mi rástli a nelámali sa mi tak veľmi ako zvyčajne. Problém však je, ako som už spomínala, že moje nechty sú nesmierne poškodené, a aj spevnené týmto lakom na lepši úroveň sa vôbec ani zďaleka nepodobali na zdravé nechty, ktorým nič nechýba. Len tak na okraj, skúšala som rôzne metódy spevňovania, výživové doplnky a všetko možné, nechty sa mi jednoducho nie a nie zlepšiť a to za žiadnu cenu.
Musím ale povedať, že s účinkami žiadneho laku som nebola tak spokojná ako s účinkami práve tohoto. Dokonca keď som sa rozprávala so spolužiačkou, zistila som, že ho tiež používa aj ako top coat a že jej nechy naozaj "opravil" a lak jej vie vydržať neporušený niekoľko dní.
Tým pádom, ak vás netrápia nijako extrémne zničené, poškodoené či tkp. choré nechty, určite neváhajte a tento lak skúste, pretože za to naozaj stojí. A ja som sa nejako vyrovnala s tým, že to bude asi génmi a svoj problém riešim inak :)




Ako ste na tom s nechtami vy? Skúšali ste ich spevňovať nejakým lakom? Máte skúsenosť aj s týmto?

Majte krásnu nedeľu ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS