Paletka očných tieňov od Yves Rocher

28. októbra 2014

Ahojte kočky, krásny utorok! :)
V dnešnom článku by som vám chcela napísať niečo bližšie o paletke od YR, ktorú som dostala na testovanie. Keďže bola poslaná viacerým blogerkám, pevne verím, že ste ju už niekde zahliadli a možno o nej aj čítali. Ja sa musím priznať, že som z nej mala obrovskú radosť, pretože už na prvý pohľad je nesmierne krásna!



Má kvalitný plastový obal so zrkadlovým povrchom - preto sa dosť ťažko fotí a je veľmi ťažké zachytiť jej krásu. Nevýhodou toho povrchu je, samozrejme, to, že je na ňom všetko vidieť a hneď je ochytaný. S otváraním problém nie je, nechty ostávajú celé a nepoškodené. Z vnútornej strany vrchnáku je veľmi pekné, priestranné zrkadielko, ktoré dodáva paletke také to niečo navyše:) Vnútro paletky je rozdelené na dve časti - na tiene samotné a na priehradku, v ktorej sú uložené dva penové aplikátory, o ktorých som najprv myslela, že ich nevyužijem, ale využiť sa dajú práve na mokrý spôsob aplikácie tieňov, ktorý je s touto paletkou tiež možný.




Ja som na testovanie obdržala paletku v odtieni 04 Bleu éclatant, ktorá je podľa mňa perfektná na klasické dymové líčenie. Obsahuje biely, siví, tmavomodrý a čierny tieň, všetky okrem čierneho sú metalické, celkom slušne pigmentované, veľmi málo prášivé a celkom dobre sa s nimi pracuje. Celkom preto, lebo čierny tieň pri blendení vytvára šmuhy a je trošku namáhavejšie ho dôkladne rozotrieť dostratena, ale je to možné a výsledný efekt je naozaj veľmi pekný.
Čo sa týka výdrže na viečku tak aj s menej kvalitnou bázou tiene na viečku vydržia neporušené niekoľko hodín  - bohužiaľ som to presne nestopovala, avšak pri mokrej aplikácii treba počítať s tým, že sa tiene po pár hodinách začnú zlievať do vrásky a tiež sa s nimi ťažšie pracuje.



Tieňov v paletke je 4x1,2 gramu a paletka je dostupná v šiestich farebných prevedeniach. Musím povedať, že aj ostané kombinácie sú priam čarovné a som si istá, že každý by si vybral tú svoju Mne sa okrem tej, ktorú mám páčia ešte ďalšie tri a uvažujem o kúpe aspoň ešte jednej, ich cena je 18€, ale určite sa dajú, resp. budú dať zohnať v nejakej zľave.

Čo hovoríte na paletku? Zaujala vás? 
Majte krásny deň ♥

7 komentárov:

  1. Úžasné barvičky. :) A paletka vypadá taky vábně. Myslím, že jsi měla štěstí na barvy, protože jsou naprosto úžasné.

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja náhodou vidím YR recenzie len u teba :) tiene sú krásne. pristanú ti

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vážne? Hm, zaujímavé.
      Ďakujem krásne :)

      Odstrániť
  3. Do YR sa chystám už dlhšiu dobu ale akosi sa nedarí tam dostať :/ tiene sú krásne ale tá cena no neviem:) akú tu máš použitú riasenku prosím ťa? vyzerá tak, že riasy dosť predĺži...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je škoda :( Ale ak niekedy budeš mať cestu, určite sa tam zastav :) Niektoré veci vážne stoja za to ;)
      A k tej špirále, to je kombinácia troch - Imperial Long Lash od Dermacolu je ale "základ", ktorý predĺži a potom už len vrstvím ďalšie dve rôzne, ktoré len zvýraznia efekt :) (http://donny-writes.blogspot.sk/2014/04/dermacol-imperial-long-lash-mascara.html)

      Odstrániť
  4. Toto nie su moje srdcovky... Ale tebe sa taketo odtiene hodia k ockam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež takéto farby veľmi nepoužívam, ale s týmito som fakt spokojná :) Ďakujem Nelka :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS