one by one

14. októbra 2014

Ahojte! :)
Dneska som sa rozhodla pre recenziu na špirálu, pretože ak ma pamäť neklame, posledná taká recenzia sa tu objavila niekedy v máji a už aj ja sama mám pocit, že by sa zišlo napísať vám o nejakej aspoň pár slov.
Taakže nebudem to zbytočne naťahovať a hneď vám poviem, že sa bude jednať o recenziu na špirálu od značky Maybelline - The OneByOne Volum´ Express. Ak si pamätáte, tak som kedysi písala recenziu na tú úplné základnú, ktorá sa stala stálicou v mojej kozmetickej zbierke a dodnes ju neviem vynachváliť - i keď viem, že veľa z vás ju až tak v obľube nemá. A donedávna som si myslela, že pri nej aj zostanem a NIKDY NIKDY nesiahnem po žiadnej vylepšenej verzii. Nuž čo, človek mieni... A tak som sa dostala k tomuto pokladu.



One by One má rovnaký tvar obalu ako základná Volum´ Express, je ale krásnej červenoružovej farby, ktorý na slnku ukazuje svoje metalické fialové odlesky a vrchnáčik je zdobený elegantnou čiernou aplikáciou. Objem náplne špirály je 9,6ml a na zadnej strane obalu sa pýši popisom svojej kefky, ktorá "zachytí, nanesie a vyčistí", čiže by na riasach nemala zanechávať zbytočné množstvo farby.
Špirála má oválnu silikónovú kefku a ja musím povedať, že v poslednej dobe mám na tieto silkónky celkom šťastie, takže už vyslovene netrvám na tom, že ich nemám rada a pomaly im prichádzam na chuť :) Kefka má po celej ploche drobné, mäkké štetinky, ktoré sa od stredu ku krajom zmenšujú a je tým pádom vhodná aj na nanesenie farby na riasi vo vnútornom i vonkajšom kútiku oka. Rada by som ešte poukázala na to, že mäkké nie sú len štetinky ale celá konštrukcia kefky, tým pádom aplikácia nie je boj.



Na obrázku nižšie si môžete všimnúť, že vie spraviť veľmi pekné mihalnice v dvoch vrstvách, vrství sa bezproblémovo, je krásne sýto čierna, nezlepuje, nezanecháva žmolky. Pri celodennom nosení sa nedrobí pod oko, avšak, bohužiaľ, sa dosť otláča pod obočie, no napriek tomu ju používam naozaj veľmi rada a musím povedať, že ju mám hádam radšej ako tú základnú Expressku, čo vlastne opäť dokazuje tvrdenie "nikdy nehovor nikdy".
Po tejto skúsenosti by som sa veľmi rada pozrela aj na zopár ďalších expresných špirál, aby som si svoj novonadobudnutý postoj utvrdila alebo vyvrátila a sama som na výsledok svojho prieskumu nesmierne zvedavá!


Máte rady Express špirály? Ktorú mi doporučíte?
Majte sa dnes krásne ♥

6 komentárov:

  1. ja som sa v maybellinkách nenašla:/, na tejto by mi vadila už tá gumová kefka, takže po nej nesiahnem:), ale recenzia je pekná a fajn, že ti sadla:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já měla tu základní a byla super. Tak zkusím i tuto. Jinak, co bych dala za tvé řasy. Fakt krásně dlouhé i bez řasenky ! :)
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeej ďakujem krásne :) ♥ A určite skús, snáď sadne aj tebe :)

      Odstrániť
  3. ta je moje oblíbená :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jeee jake dlhocizne mihalnicky ti spravila! Wwaaau ja som mala tu klasicke ale to uz bolo davno ani si nepamatam ako som s nou bola spokojna

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Řasenka Ti dělá krásné řasy :) já jsem ji snad v obchodě ani nikdy nezahlídla
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS