Neutrogena Visibly Clear Facial Wash

26. októbra 2014

Ahojte kočky! :)
Tak tu dnes máme koniec víkendu, o pár dní dokonca aj koniec mesiaca, ale to je téma, ktorú si nechávam na každomesačné príspevky :D Na dneska som si na vás vymyslela recenziu pleťovej kozmetiky a to konkrétne čistiaceho pleťového gélu od Neutrogeny s ružovým grapefruitom. Možno si spomínate, že som kedysi písala o pleťovom peelingu z rovnakej rady a že som s ním bola nesmierne spokojná - musím sa priznať, že dodnes na neho rada spomínam a teším sa, keď spotrebujem všetky pleťové zásoby, by som sa k nemu mohla opäť aspoň na chvíľku vrátiť.
No ale teda dnes, ako som už spomínala, bude reč o jeho kamarátovi. Čo myslíte, je tiež taký dobrý?
Bohužiaľ vás musím hneď takto úvodom sklamať a narovinu vám poviem, že nie je a to ani omylom. Tento gél, ktorý je inak v predaji vo veľmi praktickom 200ml balení s pumpičkou a je krásnej svetlej ružovooranžovej farby je niečo, čo už si už nikdy nekúpim. Je síce pravda, že krásne sviežo vonia ale to je tak všetko.
Konzistenčne je nesmierne riedky, dovolila by som si povedať, že takmer až vodový. Je takmer nemožné s ním vytvoriť nejakú penu, ktorou by sa pleť dala vyčistiť - neviem, je možné, že je to tvrdou bratislavskou vodou (čo je v podstate možné, ale fakt, že nejde napeniť, je len malinký detail) ale tiež je možné, že je ten gél jednoducho taký, ale žiadne dôkladné čistenie pleti sa s ním rozhodne nekoná. Na to, aby som mala aspoň trochu pocit, že si čistím pleť gélom, potrebujem na jedno použitie asi tri-štyri pumpičky gélu. Skúšala som, či sa s ním dá odstrániť makeup po celom dni v škole (čo znamená, že ho na pleti už veľa nezostalo) a výsledok bol v prospech gélu naozaj veľmi chabý a pleť som musela dočisťovať micelárkou. Čo sa týka odstránenia pleťového mazu, nešistôt a prevencie tvorby akné, tak v tejto oblasti to tiež nie je žiadna sláva - pleť mi síce vydrží sa nemastiť dlhšie než s inými pleťovými produktami, čierne bodky a akné sa mi však tvoria veselo ďalej bez najmenšieho zaváhania.
A myslím, že z mojej strany by na adresu tohoto gélu už aj stačilo a že viac ani netreba. Gél dopoužívam a v momente posledného stlačenia pumpičky sa naše cesty naveky rozídu.



Skúšali ste tento gél? Máte rovnakú alebo rozdielnu skúsenosť?
Majte krásny zvyšok nedele ♥


2 komentáre:

  1. Mne sa od Neutrogeny jedine osvedčil krém na ruky, takže túto vecičku teda nevyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Naozaj to neodporúčam ani vyskúšať. Ja som od značky bola spokojná s viacerými produktami, ale toto naozaj nie je dobré :(

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS