InstaMonth • September In Pictures

1. októbra 2014


Ahojte kočky! 
Nový mesiac typicky začneme týmto článkom. Som rada, že to opäť vyšlo na prvý deň v mesiaci, pretože sa zasa môžem šokovane pozastaviť nad tým, že UŽ UBEHOL ĎALŠÍ MESIAC a túto vetu zopakovať už niekoľký krát po sebe. Viem, že sa stále opakujem a som si vedomá toho, že nabudúce to nebude inak, ale vždy ma vie prekvapiť, ako ten čas nesmierne rýchlo letí. A človek si to v podstate ani neuvedomí, pokým nezačne nejakú činnosť opakovať len raz mesačne a približne v tom istom čase. 
Tento mesiac som na Insta neprispievala veľmi často a určite viete, že väčšinu, ak nie všetko, som zdieľala zároveň aj na facebooku, takže tento článok vlastne aj tak slúži viac menej len ako nejaký súhrn príspevkov a tiež miesto, kde sa môžem šesťkrát sama seba opýtať, že čo som vlastne celý ten mesiac robila... 


4 komentáre:

  1. super fotky :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krasne foto :) a ta oveckova kefa nema chybu :) ja mam taku ale tigrovanu a veeelka spokojnost

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super fotky :))) oveckova kefa je top :)
    Pozývam ťa na moju giveaway, kde môžeš vyhrať 10 skvelých produktov :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS