Gliss Kur Olejová esencia

10. októbra 2014

Ahojte! :)
Fu, to sa človeku ani nechce pomaly veriť, že máme za sebou už druhý októbrový týždeň, čo? Teda aspoň ten pracovný/školský určite, a určite sme všetci radi, že je už piatok a pred nami víkend. Rovnako ako som ja rada, že som skúsila vlasový olej od Gliss Kur, o ktorom bude dnešná recenzia :)
Taký nejaký plný názov tohoto produktu znie Gliss Kur Hair Repair - Olejová esencia 6 Miracles a sľubuje vlasom šesť benefitov, aby boli krásne, veď to poznáte.


Balením oleja je 75ml plastový flakón s praktickou pumpičkou, i keď tak teraz rozmýšľam, žiaden vlasový olej som nevidela bez pumpičky, vy áno? Tento olej má veľmi jemnú, hladkú konzistenciu, priam skvelo sa aplikuje do vlasov, ale ruky po ňom zostávajú dosť mastné. Používala som ho v období, kedy som sa nechala prefarbiť na blond a určite viete, že takto zdĺhavý peroxidový proces po sebe zanechá veľmi škaredé stopy na akýchkoľvek vlasoch - tak si predstavte ako som na tom bola ja, keď moje vlasy sú tak nejako prirodzene suché a náchylné na poškodenie. No jednoducho chemlón ako vyšitý! Tak som dúfala, že keď budem tento 6-násobne zázračný olej používať denno-denne, budú na tom moje vlasy lepšie.




No a tak som teda olej aplikovala na vlasy ráno aj večer. Síce sa tým neskutočne zvýšila jeho spotreba, pretože mne na jedno použitie nestačilo jedno "pumpnutie", ale potrebovala som a stále potrebujem tak päť, avšak musím povedať, že napriek tomu, že mi vlasy nijako extrémne nezúžastnil, aspoň som sa dostala od hnusných, drsných a na dotyk naozaj nepríjemne drátenkových a vysušených vlasov k pôvodnému stavu. Čiže inak povedané, silu určite má a pokiaľ nie ste taký extrémny prípad ako ja, určite ho môžem odporučiť všetkými desiatimi :)
Dá sa kúpiť normálne v drogérii za cenu okolo 8€ a je myslím dostupný v dvoch variantách - tejto a modrej Million Gloss.

Máte rady vlasové oleje? Ktorý najlepší ste zatiaľ skúsili?
Prajem vám krásny deň ♥

2 komentáre:

  1. Mne sa vsetky olejceky tak paaaia neviem si pomoct :) ja mam teraz novinku od elseve mmm krasne vonia a staci mi bohate jedna pumpicka po minuti by som rada skusila aj tento tvoj

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Podľa tvojho popisu to vyzerá, že olej aj skutočne funguje. Ja mám teraz olej od Syossu, ktorý je hustý a desne mastný, ale v porovnaní s Baleou pomáha vlasom skutočne, hlavne funguje ako skvelý fixátor rovnosti vlasov, proste sa mi menej vlnia, hlavne v takom vlhkom počasí, aj končeky vlasov sú menej vysušené. Dávam si ho len do končekov vlasov, ku korienkom je tento olej skutočne dosť mastný.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS