Ďalšia micelárka na trhu...

13. októbra 2014

...o ktorej ste už isto iste čítali. A ja tiež. A musím povedať, že väčšinou to nebolo nič pekné. Alebo teda lepšie povedané, každá recenzia, ktorú som si na túto micelárku prečítala, bola viac menej (skôr viac než menej) negatívna. A všetky tie recenzie som čítala pred aj počas môjho používania tejto vody od značky Nivea. No a keďže k nej mám aj ja čo povedať, pridám do zhluku všetkých tých recenzií aj svoj názor.
Aby som to ale povedala viac konkrétne. Než a keď som začala túto micelárku používať, čítala som recenzie, v ktorých sa vždy spomínalo, že štípe - či už pleť, oči alebo oboje. A ja som si najprv myslela, že keby som na ňu písala recenziu, ani by som nemala čo napísať, pretože čím viac micelárnych vôd som skúšala a recenzovala, tým menej som k nim pri každej recenzii mala čo povedať. A nie, žeby som teraz mala v mysli litánie týkajúce sa práve tejto vody, mám ale pocit, že moja recenzia na ňu nebude tak celkom zhodná s ostatnými.


Väčšinou som na tom s micelárkami rovnako. Pretože ma všetky štípu v očiach. A nie len micelárky ale v poslednej dobe aj väčšina odličovačov, líčenie, špirály... no inými slovami, v poslednej dobe mám akési extrémne citlivé oči. A ani pri tejto micelárke to nebolo inak - jednoducho ma štípala, ale keďže sa mi to deje a dialo pravidelne, neprikladala som tomu vôbec dôraz, pretože sa mi vôbec nestalo to, že by štípanie pretrvávalo, bolo nejako extrémne výrazné alebo ma dokonca vyradilo z bežných činností ako som sa dočítala na iných blogoch.
Takisto ma ani omylom neštípala na tvári. Dokonca musím povedať, že pri čistení a odličovaní pleti som pociťovala príjemné šteklenie. Ja ho nazývam "perlenie" a určite to poznáte, deje sa to vtedy, keď čistiace produkty na pleti naozaj pracujú. Páči sa mi aj to, že aj keď nie som nalíčená a pleť si pretriem vatovým tampónikom práve s touto micelárkou, dokáže zachytiť nečistoty bežného dňa.
Obsahuje dexpantenol a hroznový olej, balenie je jednoduchá priesvitná 200ml fľaška s cvakacím vrchnákom.




No a aby tých rozdielov, ktoré som na sebe oproti recenziám spozorovala nebolo málo, tak musím povedať, že sa mi s ňou odličuje veľmi dobre. Ako oči tak aj pleť. Ani L´Oreal, Lirene a ani Garnier na mňa tak príjemne nepôsobili. Zatiaľ asi len Sensibio.
A ak by som mala nejako hodnotiť moje celkové sympatie k micelárnym vodám, ktoré som doteraz vyskúšala, dopadlo by to takto:
• na poslednom mieste by sa umiestnila Lirene, aj keď som ju donedávna mala najradšej, druhé balenie akosi zmenilo môj názor
• potom by to bola práve táto Nivea
• následne L´Oreal
• Sensibio
• Mixa
• a zatiaľ najsympatickejší mi bol Garnier
A na čom tento pomyslený rebríček zakladám? V podstate ani neviem. Určite to ale aj vy poznáte, že produkt môže byť super a nie je vám sympatický alebo môže byť priemerný, ale pre vás bude na vrchole pretože... proste preto :D
Je pravda, že som doteraz neskúsila toľko micelárok, čo väčšina blogeriek, ale už teraz som sa v nich značne strácala. Som teda rada, že som si to napísala, zistila, ktorú si už nekúpim, ktorú si možno kúpim a ktorú si určite kúpim. Tak, aby som sa utvrdila. A potom môžem prípadne testovať ďalšie značky.

odlíčenie mihalníc micelárkou Nivea

Ako ste na tom vy a táto Nivea? Ktorá je vaša najviac a najmenej obľúbená micelárka? 
Majte krásny pondelok ♥


7 komentárov:

  1. Ja ju používam pár mesiacov a som s ňou spokojná...o trošku lepšia mi prišla micelárka od biodermi ale ostávam u tejto :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na micelárku od Nivei som bola zvedavá a toto je prvá recenzia, ktorú na ňu čítam.. Tiež som ešte veľa micelárok nevyskúšala, ale môj pomyselný rebríček by bol nejaký takýto (od najlepšieho po najhorší produkt): Corine de Farme, Lirene, Bioderma ružová, Dermacol a nakoniec pre mňa najhoršia Bioderma zelená.. :-)

    Tak rozmýšľam, či som skúšala ešte nejakú ďalšiu micelárku :-D V každom prípade Corine u mňa zatiaľ vyhráva a rada by som vyskúšala aj novú micelárku od Ziaje.. Ibaže mám kúpený asi liter Corine, takže Ziaja musí počkať :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musím sa priznať, že Corine vôbec ako znaku nepoznám :D Ale s tými zásobami to poznám, ja mám 2x400ml Sensibio :D A na tú Ziaju by som sa tiež rada pozrela. Tiež na Eucerin a Bourjois...

      Odstrániť
  3. Ja som ju skúšala raz, ale zanechávala lepivý pocit na pleti a uzáver mi nejako netesnil, o ďalšom balení neuvažujem, som spokojná s Dermacolom odličovaciou vodou pre mladú pleť. A ďalšia vynikajúca je micelárka Dermato Clean od Eucerinu.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Prekvapilo ma co pises ze vela recenzii bolo negativnych ja som teda nevidela ani jednu ale je pravda ze nesledujem tak vela blogov :) ja som s nou spokojna teraz mam druhe balenie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to fakt som na ňu videla veľa negativity. Ja ju neplánujem už znovu kúpiť, ale stať sa môže :)

      Odstrániť
  5. Právě mám tu Niveu doma a naprosto mi vyhovuje :) Krásně odlíčí, neštípe na pleti nelepí :) Za super. Pak jsem měla ještě micelárku od Eucerinu a ta mi taky vyhovovala :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS