First Impression • Check&Tweed

4. októbra 2014

Ahojte!
Určite ste už o tejto limitke počuli, čítali, videli ju v drogérii alebo ste si dokonca stihli niektoré produkty zakúpiť. Takisto ste mohli vidieť foto jej kompletnej zostavy na fb stránke blogu, kde som písala, odkedy bude dostupná, pretože ja sama som sa nemohla dočkať a veľmi som sa na ňu tešila. Čo sa mi páčilo? Všetko! A čo som si nakoniec kúpila? Čítajte ďalej...


Než som prišla k stojanu, viac-menej som počítala s tým, že jednoducho vezmem zo všetkého jedno, hodím to do košíka a spokojne odídem. Keď som k nemu však pristúpila, aj keď nerada, musím priznať, že som ostala sklamaná. Farby v skutočnosti neboli ani zďaleka tak pekné, ako na fotke a to hovorím hlavne o lakoch na nechty, na ktoré som sa tešila hádam najviac.
Nakoniec som si z piatich kúpila dva - C02 England Rose a C04 Britt Chick, ktoré mi z nich všetkých tak nejako najviac padli do oka a musím uznať, že hlavne na nechtoch sú naozaj krásne.
Paletky tieňov som tiež chcela obe, no odniesla som si len C02 Town Of Crown, pretože sa mi zdala najautentickejšia, dobre pigmentovaná a sklamala ma z celej limitky najmenej. Druá, ktorá mala obsahovať okrem troch ďalších aj pekný zelený tmavozelený tieň obsahovala miesto neho veľmi zvláštny, našednutý, nepekný kúsok.
Rúže na pery som si swatchla na ruku z testerov, zistila som, že ani jedna z farieb by mi rozhodne nepasovala a zvyšok (rozjasňujúci púder a gél na obočie) som už viac-menej ani neregistrovala.
Veľmi by som vám ale chcela napísať svoje prvé dojmy z kúskov, ktoré som si priniesla domov. Samozrejme to neberte ako plnohodnotnú recenziu, ale vyslovene len prvotný komentár k produktom.


Tak očné tiene majú veľmi pekné balenie - papierovú krabičku s motívom typickým pre túto limitku. Tiene sú zapečené a sú stredne pigmentované. Mohli by byť aj viac, ale som rada, že nie sú menej. Sú trošku viac prášivé, než by mohli byť, ale zasa sa dobre nanášajú aj tieňujú. Čo ma mrzí, je ich výdrž, keďže viac ako šesť hodín určite neznesú a aj to neviem, či som neprestrelila. Ako podklad som pod nich použila bázu od Dermacolu, s ktorou síce nemám veľmi dobrú skúsenosť, ale keď som skúšala aj inú bázu efekt bol v podstate rovnaký. Zaujímalo by ma, ako by reagovali napríklad na moju obľúbenú Avon bázu, no v tejto chvíli musím povedať, že nositeľné určite sú, ale len chvíľu, čo ma mrzí. Ďalej už fotky dvoch líčení s touto paletkou a dopredu sa vám ospravedlňujem za otlačenú riasenku, bohužiaľ som si to všimla až keď už boli fotky dnes v PC.


















Čo sa týka lakov na nechty, tak musím povedať, že oba majú veľmi peknú farbu; England Rose je taký nude-broskyňový s bielym shimerom a Britt Chick krásny čokoládový s modrým shimerom. Oba sa veľmi dobre lakujú vďaka zaoblenému štetcu, ktorý mne skvelo vyhovuje a kryjú skvele v dvoch-troch vrstvách. Ich schnutie je o ničo horšie ako som zvyknutá unlakov Catrice ale určite to nie je nejaká hrôza, ktorá by sa nedala zniesť. O ich výdrži na nechtoch nemôžem nič hovoriť, keďže som ich lakovala najmä kvôli fotkám a takisto preto, že na mojich momentálne gélových nechtoch laky vydržia podstatne dlhšie než na nechtoch prírodných, tak mi to snáď prepáčite.






Čo hovoríte na limitku vy? Máte niečo? Chcete niečo? 
Majte krásnu sobotu ♥

6 komentárov:

  1. táto ma nezaujala, ale tie tiene sú ozaj biedne :( vyzerali celkom pekne

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty už máš ten lak??? a skôr než ja - vychýrená lakomaniačka??? tak teraz prudko závidím! :-D :-D :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kto neskoro chodí... :D :D

      Odstrániť
    2. Ja viem, ja viem.. môžem si za to sama.. veď som aj stála pri stojane, ale v rukách plno kníh z knižnice, cez plece prehodená ťažká taška s notebookom, no fakt sa mi nechcelo v tom momente podrobne skúmať vecičky.. :-D

      Odstrániť
    3. Tak to úplne chápem a vôbec sa nečudujem... :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS