♥ Burt´s Bees ♥

8. októbra 2014

Ahojte kočky!
Možno si niektoré z vás spomenú, že keď som bola v lete v Chorvátsku a navštívila som DMku v Umagu, priniesla som si odtiaľ dva balzamy na pery od značky Burt´s Bees, ktoré sú tam v stálom sortimente drogérie. A práve o týchto balzamoch by som vám dnes chcela napísať.
K myšlienke nájsť a kúpiť si tieto balzamy som sa dostala vlastne vďaka Lou z GetTheLouk. Dovtedy som síce vedela, že niečo také existuje a aj to, že je sú ich produkty dobré, ale nejako ma to nelákalo. Až potom na mieste, keď som si okrem klasických dovolenkovcýh suvenírov chcela priniesť aj kozmetické (veď ako inak), rozhodla som sa práve pre tieto balzamy. Ich cena bola ak sa nemýlim okolo 40 kuna za jeden a v prepočte to vyšlo okolo 10€ za oba, čo je celkom dosť, ale stále menej ako za EOS.
Balzamiky majú obyčajný plastový obal a fungujú na princípe mechanizmu otáčania spodnej časti, takže žiadna veda, pri kúpe boli tieto tubičky ešte aj v papierovom obale. Hmotnosť každého je 4,25g, sú vyrobené v USA a ak si na to niektorá z vás potrpí, nie sú testované na zvieratách.
Ak si dobre spomínam tak v drogérii, kde som bola, ich bolo na výber štyri alebo päť druhov, z ktorých som si ja vybrala balzam s olejom z granátového jablka - červeno-ružovej farby, jemne farbí pery; a mentolový s vitamínmi - biely s chladivým efektom, ktorý veľa ľudí nemá rado a ja musím povedať, že som z neho mala najprv celkom strach a myslela som si, že kvôli nemu nebudem balzam používať, avšak nakoniec to dopadlo tak, že práve kvôli tomu sa stal z tejto dvojice tým obľúbenejším. Čiže sa mi zasa potvrdilo to, že mentol jednoducho milujem a je jedno v akej je podobe ;)
Čo sa týka ich účinkov tak možno sklamem niekoho očakávania, ale nie je to nič extra a dajú sa kľudne prirovať k Neutrogene, Oriflame (nie vajíčkam!) alebo už spomínanému EOS. Sú príjemne maslovité, pery ošetria, zjemnia a všetko, čo by správny balzam mal zvládnuť, ale že by boli nejako extra úžasné, že by som kvôli nim každý mesiac jazdila do Chorvátska alebo ich objednávala z internetu na kilá, to zasa nemôžem povedať - ale keď tam budem zasa určite si ich kúpim, už len z toho dôvodu, že sú mi aj balzamy aj značka nesmierne sympatické a hlavne ten mentolový som si nesmierne obľúbila. Určite to je skvelá nová skúsenosť a som rada, že som si v tomto smere rozšírila obzory.
V spomínanej drogérii som ale tiež zahliadla nejaký krém na ruky, ak sa nemýlim, od rovnakej značky, ktorý by som rada skúsila, takže možno niekedy nabudúce ;)



Poznáte značku? Skúšali ste ich produkty?
Majte krásny deň ♥

4 komentáre:

  1. Túto značku nepoznám ale balzamy z iných krajín nemusím, tiež som si priniesla balzam z bulharska a nič moc teda, stále sa vraciam k Labellu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. U mňa momentálne vyhráva Baby lips :D

    http://life-by-romi.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak o tejto znacke som ja osobne doteraz nepocula a aj cenovo vychadzaju vcelku dost ale verim teda ze tomu nasvedcuje ich kvalita :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pomád na pery nieje nikdy dosť! Hlavne v tomto ročnom období. Značku nepoznám, ale zloženie vyzerá byť fajn a mentolové vône ja môžem :)

    LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS