BB na vlasy?

22. októbra 2014

Ale ono sa vlastne ani nie je čomu diviť však? Začalo to BB krémom, pokračovalo BB púdrom, korektorom, lakom na nechty, leskom na pery a došlo to až sem - k BB na vlasy. Výrobcom tohoto produktu je Schwarzkopf a jeho "podznačka" Gliss Kur.
Čo je vlastne cieľom tohoto produktu? Sľubuje nám jedenásť benefitov v jednom jedinom kroku. Sú nimi:
1) Hodvábna hebkosť
2) Očarujúci lesk
3) Ochrana proti štiepením končekov
4) Ochrana proti lámavosti vlasov
5) Zmyselná poddajnosť
6) Ochrana proti krepovitosti vlasov
7) Žiarivosť vlasov
8) Prirodzený objem
9) Odolnosť a silu
10) Okamžité jednoduchšie rozčesávanie
11) Hĺbkové ošetrenie
Používa sa na suché alebo mokré vlasy tak, že množstvo o veľkosti hrášku vmasírujete do vlasov, prípravok sa neoplachuje, odporúča sa používať denne a vyvarovať sa jeho kontaktu s textíliami. Než vám priblížim moje zistenia, ešte spomeniem, že balenie je zvislá 50ml tuba s cvakacím vrchnákom, ktorá je ešte zabalená v krabičke. Obsahuje komplex tekutého keratínu, je určený pre všetky typy vlasov a pýši sa pomenovaním "Skrášlovač vlasov". Samotné BB je bielej farby, pomerne dosť riedkej mliečnej konzistencie a veľmi pekne vonia.
Čo však musím povedať je, že tou vôňou jeho dobré vlastnosti aj končia. Všetkých tých jedenásť úžasných účinkov je, samozrejme, nepravdivých. Síce som niekde čítala reakcie, že je skvelý a podobne, a verím, že na moje suché a večne nepekné vlasy len tak niečo nezaberie, ale načo je potom produkt, ktorý má efekt len na prirodzene pekných vlasoch?
Ani jedno z tých určite starostlivo vybraných a poetických slovných spojení však u mňa naozaj nemalo žiadnu podobu v realite. Jediné, čo som si všimla bolo, že ak som ho použila na suché vlasy, ostali o chlp mäkššie a na dotyk príjemnejšie, avšak len ich vrchná vrstva a tento efekt bol extrémne krátkodobý, pretože hneˇ´d ako sa produkt vsiakol do vlasového vlákna, všetko bolo v pôvodnom stave.
Takže v podstate neviem, či mám byť zúfalá z toho, že mi vlasy zlá sudička prekliala do nezvládnuteľnej podoby, keď som bola bábo, alebo jednoducho tento produkt naozaj nefunguje.
Ak by ste ho chceli skúsiť na vlastnej koži (vlasoch), predáva sa normálne v drogérii za nejakých 5-6€, no ak by ste chceli niečo podobné a funkčné, odporúčam miesto toho vlasové mlieko Balea.




Skúšali ste tento zázrak? Viete o niekom, kto áno a bol s ním spokojný?
Majte krásny deň ♥



1 komentár:

  1. Tak o tomto produkte som ešte nepočula, ale ani ma veľmi neoslovil. Mne na vlasy veľmi pomáha olej od Balea :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS