BB krém Skin Dream od Oriflame

20. októbra 2014

Krásny pondelok!
Dúfam, že sa máte dobre a užívate naplno každý deň :) Ja sa v rámci možností snažím a takisto sa snažím nájsť na každom dni niečo pekné, pretože keď sa to človek naučí, hneď sa žije o niečo ľahšie a ten život potom stojí za to. Ale ukončime toto sentimentálne filozofické okienko a poďme sa vrhnúť na dnešnú recenziu.
Jej predmetom je BB krém od katalógovej značky Oriflame, ktorý sa najprv určite ani vám veľmi nepozdáva ale nakoniec vás možno prekvapí rovnako ako mňa.
BBčko má veľmi milé, malé a jednoduché balenie - zvislá tuba so šrubovacím vrchnákom, jeho objem je 30ml a táto tuba je zabalená ešte v papierovej krabičke, čo síce nie je 2x šetrné k životnému prostrediu, ale pôsobí to určite lepšie.
Tento BB je postupný v troch odtieňoch - Fair, Light a Medium. Ja som si ako vždy zvolila ten najsvetlejší, ktorý mi farebne, tónovo a celkovo super sedí. Jeho aplikácia je bezproblémová či už štetcom alebo prstami, konzistencia je taká akurát.
Čo sa týka jeho výdrže, to musím povedať, že ma naozaj prekvapil, pretože s bázou a po zapúdrovaní vydrží na pleti celý deň aj napriek tomu, že sa mi pleť v poslednej dobe začala naozaj extrémne mastiť (samozrejme nie vinou tohoto BBčka). Počas dňa mi stačí raz-dvakrát prepudrovať, v mojom prípade tiež použiť zmatňujúce obrúsky a mám vystarané.
Jeho 5 v jednom znamená, že by mal slúžiť ako krycí krém, pleťový krém, ochrana pred UV lúčmi, zjednotiť tón pleti a mal by zakrývať nedokonalosti. Tak si to poďme rozobrať po jednom. Ako krycí krém viac-menej funguje, no nedokonalosti určite nezakryje tak, ako by bolo treba a s rozšírenými pórami si neporadí ani omylom. Ako ochrana pred UV hádam funguje, keďže by mal obsahovať SPF 30, čo je dosť oproti bežnej SPF 10 alebo 15. Či slúži ako pleťový krém veľmi neviem povedať, pretože som ním neskúšala nahradiť svoj bežný krém, ale pleť sa po ňom rozhodne nevysušuje a je o niečo vláčnejšia. A čo sa týka zjednotenia tónu pleti, s tým musím len a len súhlasiť. A okrem toho celkom dobre maskuje začervenanie pokožky, veď posúďte samy podľa fotky.



Na záver musím povedať, že som z neho naozaj pozitívne prekvapená a viem, že keď niekedy nebudem vedieť po akom BBčku siahnuť, rada sa k nemu vrátim. Lenže na svete je v tejto chvíli toľko BB krémov, ktoré ma lákajú vyskúšať, že jeho pobyt v mojom živote sa pre teraz končí týmto jeným balením, ktoré som si ale naozaj obľúbila a považujem ho za skvelý produkt ranného líčenia do školy :)

Čo na neho hovoríte? 

2 komentáre:

  1. To začervenanie pekne zakryl, ale keďže moja pleť teraz štrajkuje, potrebujem vyššie krytie.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Rozdiel pred a po je super! A balenie nema chybu velmi milunke :)) keby nepotrebujem tolko zakryvat veim ze by som s nim bola spokojna

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS