Antiperspirant Dove GoFresh

5. októbra 2014

Ahojte kočky! :)
Hneď na začiatok mám na vás otázku - máte rady sprejové deodoranty a antiperspiranty? Ja musím priznať, že táto forma deo ochrany patrí medzi moju najmenej obľúbenú, ja mám radšej skôr tuhé, krémové, či guličkové. I keď určite je sprej najpraktickejší, pretože človek nemusí čakať kým sa vstrebá do pokožky ani nič podobné, aj tak mi ale hrozne vadí, keď sa nadýcham jeho obsahu - preto si ani vlasy nelakujem dvakrát rada. Ale keď musíš, tak musíš, to sa nedá nič robiť...
Tým nechcem povedať, že by som tento deodorant používať musela, to v žiadnom prípade, vybrala som si ho sama a to kvôli tomu, že ma lákala jeho vôňa, ktorá by mala byť spojením grepu a verbeny, čo sú dve samostatne krásne vône, ktoré dohromady vytvárajú vôňu ešte krajšiu. A práve tá vôňa je podľa mňa veľkou prednosťou tohoto deodorantu.
A prečo o ňom stále píšem ako o deodorante, keď sa prezentuje ako antiperspirant so 48hodinovou výdržou? Pretože na obale môže byť čokoľvek, rozhodujúci je obsah. A ten v tomto prípde obalo ozaj nezodpovedá. Produkt určite poteniu nezabráni, len ho "zneškodní" svojou (ale fakt krásnou) vôňou, navodí pocit sviežosti a hotovo. Žiadne antiperspiračné účinky, žiadnych 48 hodín. Bodka. Ale zasa ani žiadne stopy na oblečení...
Musím ale povedať, že má pekné balenie - jednoduché, čisté, sympatické a jeho objem je 150ml, je kovový a má bežný rozprašovač, čiže taká klasika, čo sa týka sprejových produktov tohoto typu.
No a keď ho mám nejako celkovo zhodnotiť, tak ako som už spomínala hore asi trikrát, jediné dobré je na ňom vôňa + obal, čo ale nie sú vlastnosti, kvôli ktorým by som si ho vyslovene musela kúpiť znovu. Keď by som ho ale zobrala ako deodorant, tak prečo nie? Lenže ako som už spomenula, sprejom neholdujem...

Čo vy? Ktorá forma deodorantu/antiperspirantu je vám najbližšia? Skúšali ste nejaký od Dove?
Majte krásny deň ♥



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS