Voňavá novinka Balea - telový peeling mandarínka & pomaranč

14. septembra 2014

Ahojte kočeny! :)
Je to asi mesiac, odkedy mi prišla obálky od DMky, v ktorej som si našla novinku na testovanie. Dneska, keď píšem túto recenziu už takou novinkou nie je a veľa z vás ju určite vyskúšalo a možno aj spotrebovalo, ja však zastávam názor, že recenzia o nedostatočne otestovanom produkte je úplne zbytočná a preto ju píšem až teraz, keďže som si ako vždy chcela produkt poriadne "ochytať".
Ako vám je jasné už z názvu dnešného príspevku, tou novinkou je telový peeling s mandarínkovo-pomarančovou vôňou, ktorá je teda neuveriteľne krásna, osviežujúca a upokojujúca zároveň. Peeling má okrem iného veľmi pekný a praktický obal - klasickú zvislú tubu z mäkkého plastu s cvakacím vrchnákom a 200ml objemom.
Peeling je perleťový a akoby dvojfarebný - svetlooranžový a biely, obsahuje väčšie zelené a malinké akoby neviditeľné peelingové čiastočky, ktore jemne peelingujú pokožku a zbavujú ju nečistôt a odumretých čiastočiek kože a zároveň jej pomáhajú jemným prekrvením. Peeling je naozaj jemný, žiaden šmirglák, a preto je naozaj vhodný na každodenné použitie. Pri pravidelnom používaní pokožku zanecháva hladučkú a veľmi jemnú, i keď jeho účinky sú značné už po prvom použití. Pokožka po ňom nezostáva vôbec podráždená ani vysušená, i keď pre podčiarknutie jemnosti pokožky nezaškodí ju po sprche nakrémovať.
A ako viete, ja telové peelingy a peelingy všeobecne neskutočne obľubujem a musím povedať, že tento si ma naozaj dostal. I keď sa nejako extrémne nelíši od toho jablkového, ktorý som používala nedávno, tento mám akosi radšej, viacej sa mi páči jeho vôňa a keď ho miniem na 230% percent si ho kupujem znova + jeden do zásoby ♥




Skúšali ste nejaký peelinbg Balea, či dokonca priamo tento? Ako ste boli spokojné? 
Majte krásny deň! ♥

3 komentáre:

  1. Ja som s ním tiež spokojná, ale mám pocit, že sa mi minul akosi rýchlo :-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To mne sa vždy minú peelingy rýchlo, tak to už nejako ani nesledujem :D

      Odstrániť
  2. Tiez peelingami nesetrim a s tymto som mooc spokojna :) krasne vonia a po tom od kawar co som mala som aj v celku rada ze je tento taky jemnejsi :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS