TAG • This or That

17. septembra 2014


Ahojte kočky! :)
Na dnes som si pre vás pripravila TAG - prvý a jediný v tomto mesiaci. TAG This or That je už taká blogová klasika, ktorú spracovala už snáď každá blogerka, no keďže ja som s TAGmi začala v podstate nedávno, doposiaľ na neho neprišiel rad a dočkal sa až dnes. Otázky som si našla niekde na nete a viem, že sa vedia občas líšiť, takže ak by vám nejaká dvojica chýbala, kľudne sa spýtajte v komentári. 
Majte sa zatiaľ krásne a vidíme sa pri ďalšom článku! ♥



Make-up:
•Tvárenka alebo bronzer? → Tvárenka! Aj keď, musím sa priznať, že ani tie veľmi nepoužívam, no začínam im prichádzať na chuť :)
•Lesk alebo rúž? → Oboje. A všetko závisí od nálady, príležitosti, počasia, teploty a poveternostných podmienok...
•Linka alebo maskara? → Maskara, jednoznačne. Už keď nič iné, toto musí byť.
•Make-up alebo korektor? → Make-up.
•Neutrálne alebo farebné tiene? → Neutrálne. Aj keď občas siahnem aj po farebných, sú to aj tak len farby pastelové alebo v studených zemitých tónoch. S jasnými a svietivými farbami si pri líčení naozaj veľmi nerozumiem.
•Štetce alebo špongie? → Štetce. Vždy a na čokoľvek. Nie že by som špongiám nedala šancu, to zasa áno, len mi jednoducho nevyhovujú a myslím si, že so štetcami človek odvedie lepšie prácu, čo sa týka líčenia :)

Nechty:
•Dlhé alebo krátke? → Tak akurát. Ešte keby sa mne podarilo dosiahnuť takú tú podľa mňa ideálnu a moju vysnívanú dĺžku, bolo by to super; škoda, že mám nechty tak veľmi krehké :(
•Umelé alebo prírodné? → Hmmm, skôr asi prírodné. I keď napriek tomu, že som povedala, že si umelé/gélové už nikdy nedám spraviť, ak by som našla naozaj dobrú manikérku, ktorá ich vie spraviť ozaj kvalitne, asi by som do toho išla znovu a ušetrila si starosti.
•Svetlé alebo tmavé? → Svetlé.
•Kvetinkové alebo nekvetinkové? → Fuu... nekvetinkové so sklonom ku kvietkovitosti :D


Móda:
•Džínsy alebo tepláky? → Oboje. Tak ako pri väčšine oblečenia, závisí to od toho, kam idem, čo budem robiť, ako sa chcem cítiť a podobne.
•Dlhý alebo krátky rukáv? → Trojštvrťový.
•Šaty alebo sukne? → Aj aj. Mám rada oboje, aj keď ich teda nenosím veľmi často.
•Žabky alebo sandálky? → Jednoznačne sandálky
•Šatky alebo klobúky? → Ani jedno?..... Asi šatky.
•Náhrdelníky alebo náramky? → Oboje :D
•Vysoké alebo nízke topánky? → Radšej vysoké, ale nie nadlho.
•Bunda alebo mikina? → Mikina pod bundu? Oboje.

Vlasy:
•Vlnité alebo rovné? → Rovné. Ale mne v podstate vyhovuje to, že moje vlasy sú kučeravé a môžem si vybrať a kedykoľvek to zmeniť a potom zasa naspäť.
•Vypnuté alebo rozpustené? → Aj aj, podľa toho, v akom sú stave :D
•Drdol alebo cop? → Drdol alebo vysoký vrkoč.
•Dlhé alebo krátke? → Dlhé. Snáď sa aj mne jedného dňa podaria.
•Svetlé alebo tmavé? → Svetlé. Viac sa mi páčia aj mi viacej vyhovujú, cítim sa lepšie, keď mám svetlé vlasy ako keď som mala tmavé :)
•Ofina rovno alebo nabok? → Bez ofiny. Ale keby som musela, tak nabok.
•Sponky alebo štipce? → Sponky.
•Lak alebo gél na vlasy? → Lak. Poprípade vosk alebo guma.

Ostatné:
•Dážď alebo slnko? → Dážď.
•Leto alebo zima? → Leto.
•Jar alebo jeseň? → Jeseň.
•Čokoláda alebo vanilka? → Čokoláda.

2 komentáre:

  1. AHOJ :)

    Chcela by som Ťa pozvať do mojej NARODENINOVEJ GIVEAWAY!

    MAJ SA KRÁSNE :)
    NIKA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekne spracovane. :) ja som tiez robila no boli v nom ine otazky... Mozno sa. Iekedy pustim aj do tychto od teba

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS