Suchý šampón od Dove

19. septembra 2014

Ahojte kočky!
Tak tu máme zasa raz piatok a ja som sa rozhodla, že vás nebudem nejako extra zamestnávať a zaťažovať zdĺhavými recenziami, preto som ako tému dnešného článku zvolila recenziu suchého šampónu. Tento suchý šampón od Dove sa mi podarilo vyhrať v giveaway u Nel na blogu a na jeho testovanie som sa veľmi tešila, pretože to je prvý suchý šampón, ktorý som vôbec niekedy vyskúšala. Dlhú dobu som vôbec nemala problém s nejakým extrémnym mastením vlasov a vlastne ani teraz veľmi nemám, ale občas naozaj človek nestíha alebo nemá možnosť si vlasy poctivo umyť a vtedy sa táto vecička môže naozaj hodiť - samozrejme, ak vám sadne.
Tento šampón som použila zatiaľ len pár krát a myslím si, že ho tam je aj tak už len na jedno-dve použitia, pretože na jedno "umytie" ho je treba nastriekať na korienky celkom dosť, aby mal aspoň nejaký efekt a keďže objem má 200ml, dlho vám teda určite nevydrží. Balenie je klasická plechová tuba, na akú ste určite zvyknuté, ak tieto produkty používate, poprípade akú majú aj laky a tužidlá na vlasy a natlakovaný prášok sa na vlasy aplikuje pomocou klasického rozprašovača. Na obale nie je presne určený typ vlasov, na aký by sa mal používať, preto predpokladám, že je vhodný pre všetkých a musím povedať, že jeho veľkou výhodou je, že naozaj krásne vonia.
Čo ale musím povedať je, že mi vôbec, ale vôbec nevyhovuje. Aplikovala som ho na vôbec nie extrémne mastné vlasy a tak nejako som mala pocit, že celý stav mojich vlasov len viac zhoršil. Napriek tomu, že som produkt striekala z odporúčanej vzdialenosti (tak by očko), mala som celé vlasy od korienkov až po končeky tak nepríjemne vysušené, akési ulepené, matné, akoby bez života, nepríjemné na dotyk a - teraz netvrdím, že normálne mám vlasy bohvieako krásne - vôbec nepôsobili pekne.
Neviem teda, či je to preto, že mi jednoducho tento konkrétny nesadol, alebo preto, že moje vlasy jednoducho potrebujú byť umývané klasicky, ale z mojej skúsenosti ho určite odporučiť nemôžem. Rada by som však skúsila ešte nejaké, aby som si to mohla jednoznačne potvrdiť a sama pre seba vedieť, že čo a ako. Viete mi nejaký poradiť? A ako ste na tom vy a suché šampóny? 




2 komentáre:

  1. Je mi luto ze ti nesadol ja som ho uz davno minula tak sa musim popozerat po nejakom dalsom

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten jsem ještě nezkoušela :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS