Starostlivosť o pokožku rúk s Baleou

8. septembra 2014

Ahojte kočky! :)
Hnevám sa na seba za to, že som akosi vypadla z môjho zabehnutého systému a nestíham recenzovať produkty v takom poradí v akom by som chcela a tiež kvôli tomu pridávam recenzie na Balea novinky medzi poslednými, ak nie posledná. Druhým dôvodom týchto neskorých recenzií je fakt, že mi nie je veľmi po vôli napísať recenziu, kým nemám produkt poriadne otestovaný a vyskúšaný, takže častokrát sa stáva, že produkt už spotrebujem a recenziu píšem až potom. A podobne je tomu aj pri produktoch z dnešného článku.


Tieto produkty patria k tým, ktoré dokážu buďto podčiarknuť silu okamihu alebo vyvolať melancholické spomienky naň. A tým okamihom myslím v tomto prípade leto, pretože ako mydlo tak aj krém na ruky voňajú tak nádherne letne, že to snáď ani nie je možné! Okrem týchto dvoch sa v mojej zbierke nachádza aj krém na ruky s vôňou jahôd, ktorý im pokojne môže robiť spoločníka, preto som sa rozhodla ho do recenzie pridať.
K mydlu na ruky môžem povedať, že sa veľmi nelíši od bežných tekutých mydiel funkčne ani konzistenčne. Jeho veľké plus vidím v tom, že pokožku rúk čistí bez toho, aby ju vysušovalo alebo dráždilo a takisto v jeho prekrásnom sladkom balení ♥ Toto mydlo s poetickým názvom Sladký flirt má objem 300ml, neutrálne pH a do jeho vône boli pridané divé ruže a dula. Veľmi sa mi na ňom páči aj to, že pumpička sa dá nastaiť do polohy on-off, takže ak niekam cestujete a chcete si ho zobrať zo sebou, nemusíte sa báť žiadnej nehody.




Krémiky na ruky sú takisto produkty, ktoré sa oplatí mať doma. Opäť začnem tým, ako krásne voňajú - jahodový samozrejme po jahodách a ten druhý po malinách a citrónovej tráve. Oba majú krásne 300ml balenie s praktickou pumpičkou a takisto funkciu on-off zatvárania, ktorú opäť maximálne oceňujem.
oba majú rovnako bielu farbu a rovnakú konzistenciu, o ktorej viem, že viacerým ľuďom nevyhovuje, pretože sa im zdá byť príliš vodová. Tento fakt musím potvrdiť, avšak treba si uvedomiť, že viac ako krémy na ruky, sú to mlieka na ruky a predpokladám, že takáto konzistencia sa viac-menej dá očakávať. Mne ale problém nerobí - práve naopak mi naozaj vyhovuje, že sa produkty veľmi dobre roztierajú a rýchlo vstrebávajú, bez toho, aby ste museli dlhé minúty čakať alebo neskôr bojovať s mastným filtrom. Pri týchto krémikochmliečkach) jednoducho natriete, počkáte naozaj len pár sekúnd a nemusíte nič riešiť.
Pokožka je po použití hydratovaná, zjemnená a navyše krásne prevoňaná, takže čo viac si priať? Bohužiaľ však nemôžem tieto krémiky odporučiť pre tie z vás, ktoré majú problém s extrémne suchou pokožkou - na tú stačiť nebudú, ja ich však používam veľmi rada hlavne preto, že vďaka ich praktickému baleniu ich môžem mať v kúpeľni pri mydle/na poličke/na práčke a vždy po umytí rúk si ruky nakrémovať, takže sú ošetrované počas celého dňa.





To je z mojej strany všetko, všetky tri produkty, ktoré som dnes spomínala určite odporúčam minimálne vyskúšať a kto vie, možno si ich zamilujete rovnako, ako ja :)
Majte krásny deň! ♥

2 komentáre:

  1. mne práve že tieto balea krémy nevyhovujú, nesedí mi tá vodivosť :) ale mydlá to áno! tie sú super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vypadají hezky :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS