Starostlivosť o pleť s Baleou

9. septembra 2014

Ahojte kočky!
Je to niečo vyše mesiaca odkedy som začala používať produkty zelenej rady značky Balea na čistenie a starostlivosť o pleť a myslím, že už je vhodný čas vám o nich niečo napísať, takže vám ich poporade predstavím...


Čistiaci pleťový gél
Balenie je 150ml zvislá tuba s cvakacím vrchnákom. Gél je hustejšej konzistencie, bez farby, má veľmi príjemnú vôňu, ktorá sa veľmi ťažko charakterizuje. Gél obsahuje malé množstvo drobných peelingových zrniečok, ktoré pomáhajú lepšie čistiť pleť. Podľa popisu by mal vraj gél odstráiť nečistoty i makeup - s tým bohužiaľ súhlasiť nemôžem, pretože aj po odlíčení a umytí pleti týmto gélom, keď si pleť dočisťujem pleťovou vodou, vždy sa na tampónik nejaký ten makeup ešte nazbiera. Obsahuje ovocné kyseliny, výťažky zo sladkého drievka a pantenol.



Pleťová voda
Balenie je 200ml plastová fľaška s cvakacím vrchnákom. Voda je bez farby, vôňa je ťažko rozoznateľná, pretože voda dosť smrdí po alkohole. A tu práve narážame na kameň úrazu - pleťová voda jedine bez alkoholu! Bohužiaľ, stalo sa, dopoužívam ju, pleť vie perfektne vyčistiť, ale alkoholové prípravky mi z dlhodobého hľadiska vôbec nevyhovujú. Obsahuje ovocné kyseliny, výťažky zo sladkého drievka a pantenol.


Pleťový krém
Balenie je 50ml klasická krémová krabička so šrubovacím vrchnákom. Krém má bielu farbu, nádhernú vôňu, veľmi jemnú konzistenciu, hustotu tzv. "akurát", dobre sa nanáša, ľahko sa vstrebáva, pleť po ňom nezostáva zbytočne zamastená. Mal by mať zmatňujúci efekt, čo sa bohužiaľ ale nekoná, napriek tomu je to podľa mňa za tú cenu naozaj veľmi dobrý pleťový krém.



Peelingové tampóny
Balenie je trošku väčšia krabička ako od krému, ktorá obsahuje mne neznámy počet peelingových tampónikov. Tie sú dostatočnej veľkosti, o niečo väčšie ako bežné vatové, z jednej strany majú peelingové výstupky, z druhej sú hladké a už sú napustené prípravkom na ošetrenie a čistenie pleti. Pleť vedia pekne vyčistiť a zjemniť, avšak musím povedať, že spoliehať sa len na ne je nedostatočné.




Celkovo hodnotím túto radu ako relatívne účinnú a keby voda neobsahovala alkohol aj vhodnú na denné a kľudne aj dlhodobé používanie. Ako som však spomínala, nevyhovuje mi pleťová voda a pri dlhšom používaní sa mi pleť začala viac mastiť.
Okrem týchto produktov do tejto rady patria ešte čistiace pleťové obrúsky a relatívnu novinku, ktorou je pleťový fluid.

Na záver mám pre vás ešte tip na kozmetické tampóniky od značky Ebelin, ktoré sú v predaji od júla. Sú takisto peelingové, dosť veľké, z jednej strany s výstupkami, z druhej strany hladké. Ich výhodou oproti tým, o ktorých som písala vyššie je to, že ich môžete používať s vašou obľúbenou pleťovou vodou či micelárkou a nie ste viazané na žiadny prípravok, ktorým sú napustené. Musím povedať, že ja osobne ich mám radšej, pretože peelingová strana je drsnejšia a hladká je jemnejšia ako u tých Balea a pleť čistia podľa mňa oveľa lepšie. Balenie obsahuje 35 tampónikov.



2 komentáre:

  1. Z tohto zeleného radu vlastním gél a som veľmi spokojná, je to taký produkt dva v jednom povedala by som, pretože sa dá použiť aj ako gél, aj ako peeling. Skúšala som sa ním aj odličovať, ale nedopadlo to veľmi dobre, tým, že obsahuje drobné čiastočky to skrátka trvalo príliš dlho a tie čiastočky na pleti ostali, takže som si pleť musela aj tak ešte umyť a celkovo sa mi to až tak nepáčila. Ale ako gél je skvelý, dokonca aj pekne sviežo ovocne vonia a páči sa mi aj obal, len to otváranie je niekedy fakt ťažké.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ja som sa s ním neodličovala, ja preferujem klasicky odličovacie mlieko alebo micelárku :) Ale s tým otváraním máš pravdu, hlavne s mokrými rukami mi to tiež robilo občas problém...

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS