Šampónovanie s Avonom

7. septembra 2014

Ahojte krásky!
Neviem ako vy, ale ja patrím k ľuďom, ktorí nemôžu jeden šampón používať veľmi dlho. Niežeby som nechcela, to nie! Jednoducho mi to moja pokožka hlavy nedovolí. Je len veľmi málo šampónov z tých všetkých, ktoré som skúsila, ktoré mi nerobia problém. Väčšinou sa mi po mesiaci-mesiaci a pol používania jedného šampónu stane nepríjemná vec a to tá, že ma začne veľmi veľmi svrbieť pokožka hlavy a vytvoria sa mi lupiny. A to sa mi stalo doteraz vždy až na pár výnimiek, ktorými sú šampóny Head&Shoulders, ktorými tento problém následne riešim, šampón od Yves Rocher a Baley. A tak v pdstate len chodím od jednej značky k druhej, skúšam, testujem a dúfam, že ich do svojho krátkeho zoznamu časom pripíšem viac. A tak som sa vlastne dostala aj k šampónom z dnešného článku - chcela som skúsiť, či náhodou...
A keďže vtedy, keď som si ich objednávala boli akurát tieto šampóny v skvelej akcii (1,49€/kus), objednala som si hneď tri rôzne:
• 2v1 vyživujúci šampón & kondicionér s marhuľou a bambuckým maslom pre suché a zničené vlasy
• ošetrujúci a obnovujúci šampón s harmančekom a aloe vera pre normálne a zničené vlasy
• hydratačný šampón s avokádom a makadamiovým olejom pre všetky typy vlasov
Testovala som ich tak viac menej paralérne a majú veľmi veľa vecí spoločných, no nájdu sa aj drobunké rozdiely a o tom všetkom vám teraz napíšem.



Čo majú šampóny spoločné?
• jednoduché a celkom pekné 250ml balenie
• všetky veľmi dobre penia
• no zároveň sa všetky dosť ťažko vymývajú
• všetky veľmi pekne voňajú (i keď každý inak)
• a všetky celkom pekne ošetrujú a zjemňujú vlasy, i keď každý na inej úrovni

Aké sú medzi nimi rozdiely?
• vo farbe
• vo vôni → marhuľový vonia ako mandarínkový EOS, Avokádový vonia tak neurčito, zemito ale príjemne a harmančekový ako bylinkový čaj
• vo výslednom efekte → zjemňujú všetky, no najviac avokádový a to tak, že fakt skvelo
• vo výskyte svrbenia a lupín pri používaní → najhoršie je na tom marhuľový a najlepšie harmančekový (u toho som tieto problémy nezaznamenala); aj keď si myslím, že to svrbenie pokožky môže byť spôsobené tým, že ako sa ťažko vymývajú, na pokožke zostanú prichytené zvyšky a je to

Ak by vás zaujímalo, či by som ich odporučila, tak asi veľmi nie, i keď to, ako avokádový vlasy zjemní naozaj stojí za to! Ja osobne som sa úplne zamilovala do ich vôní ale kvôli tomu si ich určite kupovať znovu nebudem. Som ale rada, že som ich skúsila a opäť si trochu rozšírila kozmetický obzor :)

Čo vy a Avon šampóny? Skúšali ste nejaké? 
Majte krásny deň! ♥

2 komentáre:

  1. tak tyto jsem ještě nezkoušela :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja ich mám tiež a používam ich už veľmi dlho :) a vôbec nemám žiadne problémy s ťažkým vymývaním

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS