Oriflame Milk & Honey Hair Mask

24. septembra 2014

Ahojte kočky!
Na dnes som si pre vás pripravila opäť recenziu vlasovej kozmetiky a zároveň by som chcela poukázať na to, ako človek časom a skúšaním nových vecí dokáže prehodnotiť svoje staré názory.
Takže aby sme prešli rovno k veci, poviem vám pár slov o maske na vlasy z Oriflame z ich rady Milk&Honey. Tejto masky mám momentálne už druhé balenie a znovu som si ju kúpila preto, že v čase, keď som ju mala prvý krát bola pre mňa najlepšou maskou akú som skúsila. Odvtedy som sa cez obľúbené balzamy Aussie, Yves Rocher, prekvapanie v podobe figovej masky Balea a mnohé ďalšie opäť vrátila k tejto a na moje vlastné prekvapenie zistila, alebo si skôr uvedomila, že oproti už spomínanej maske Balea vlastne táto z Oriflame až tak dobrá nie je. Nehovorím, že vlasom nepomáha - práve naopak, sú po nej krásne jemné a nadýchané, hydratované a nevysušené ale výsledný efekt nie je až TAKÝ. Po jednom umytí vlasov som len tak pre moju vlastnú zvedavosť nepoužila vôbec masku a bolo to ako Titanic, Katrina a Armagedon súčasne, takže s tými vláskami určite niečo robí.
Maska je maslovej farby, jogurtovej konzistencie (dobrú chuť :D ) a obsahuje nenápadný shimmer ale ten tam je jednoznačne len naoko, pretože na výsledný efekt nemá vôbec vplyv. Balenie masky je 250ml kelímok, čo je podľa mňa najlepšie balenie takéhoto typu produktov, pretože je jednoduché produkt použiť úplne celý a zbytočne ho nevyhodiť.
Cenu masky si vôbec ale vôbec nepamätám, ale to je v podstate aj tak jedno, pretože v Oriflame nikdy neviete so všetkými tými ich akciami a výhodnými balíčkami a neviem čím všetkým ešte.
Takže ak vás maska zaujala a máte možnosť si ju objednať, určite sa nebojte ju skúsiť. Ak však hľadáte niečo, čo je fakt fakt dobré, asi by som vám odporučila skúsiť niečo iné. Ale celkovo je to celkom fajn produkt, ktorý aspoň za to vyskúšanie určite stojí! :)




Používate rady masky na vlasy? Viete mi nejakú odporučiť?
Majte krásny deň! ♥

1 komentár:

  1. Nemám s maskou skúsenosti, ale kombinácia vône mliek a medu musí byť super, takú kozmetiku mám skutočne rada. Čo sa týka masiek na vlasy tie používam pravidelne, skúšala som Gliss Kur, ale nebolo to nič extra, vlasy nedokázali dostať do tej správnej formy, hlavne s končekmi si nevedeli vôbec poradiť, tak som skúsila profesionálnu Matrix Total Results a tá je fakt super, ozdraví aj zničené končeky vlasov čo je pre mňa hlavný dôvod, pre ktorý masku používam, vlasy sú po nej naviac veľmi jemné a voňavé.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS