Olay Day Fluid

22. septembra 2014

Krásny pondelok, kočky! :)
Dúfam, že ste do nového školského roka vykročili tou správnou nohou a máte našliapnuté na úspešný rok. Mne síce škola ešte nezačala ale o pár dní ma to už čaká, tak dúfam, že všetko dobre dopadne ;)
Na dnes som si pre vás pripravila recenziu jedného naozaj skvelého produktu pleťovej kozmetiky a zároveň must-have produktu pokiaľ máte mastnú pleť.
Témou dnešného článku totižto bude denný fluid od značky Olay určený práve na starostlivosť o mastnú pleť. Pretože určite viete, že pleť, ktorá je mastná, nevyhnutne potrebuje dostatočnú hydratáciu rovnako ako pleť suchá, aby nebola vysušovaním nútený produkovať ešte viac mazu. A práve na túto každodennú hydratáciu je skvelý práve tento fluid.
Je bielej farby a dosť riedkej konzistencie, veľmi pekne krémovo vonia a je neuveriteľne ľahký, takže po nanesení môže pleť pokojne a hydratovane dýchať. Stačí ho jednoducho každé ráno vmasírovať do vyčistenej pokožky tváre a je vystarané. Nemôžem povedať, že by sa mi pokožka prestala úplne mastiť, odkedy tento fluid používam, je však jednoznačne v oveľa lepšom stave. Navyše jej fluid poskytuje ochranu proti slniečku vďaka obsahu SPF 15.
Čo sa týka balenia, tak je podľa mňa veľmi milé, i keď by som asi viac ocenila doplnenie o pumpičku. Celkovo sa mi ale fľaštička páči, je jednoduchá, plastová so šrubovacím vrchnákom a dávkovačom, ktorý si pozrite na fotke nižšie. Objem balenia je 100ml a predpokladám, že mi vydrží ešte dlho aj napriek tomu, že tento fluid používam približne mesiac, pretože na jednu aplikáciu na celú tvár ho stačí naozaj malé množstvo.
Ako som už spomínala, po použití pleť zanecháva hydratovanú,  rýchlo sa vstrebáva, nezanecháva žiaden mastný film ani nič podobné a jednoducho je to skvelá vecička, po ktorej sa určite popozerajte - ja som kupovala v DM drogérii.




Aký máte typ pleti? Venujete dostatočnú pozornosť jej hydratácii? Máte nejakú skúsenosť so značkou Olay?
Majte krásny piatok a užite si víkend! ♥


5 komentárov:

  1. Mam problemovu plet, ale odkedy som zacala dbat na jej hydrataciu, plet je v ovela lepsom stave. Pouzivam Biodermu a Euceryn. Znacku Olay som videla v dm, ale neviem o nej nic blizsie. Zaujimalo by ma zlozenie, krajina povodu, tradicia a pod. Recenzia by bola zaujimavejsia ak by si tieto informacie doplnila.
    KAVIAREŇ-U-MAČKY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zase se ukazuje, že na péči o pleť máme stejný vkus :) Po tomto fluidu pokukuju už asi rok a mám v plánu ho koupit velmi brzy. Děkuju za recenzi, jen mi to potvrdilo, že to bude dobrá volba :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že som pomohla, dúfam, že s ním budeš tiež spokojná :)

      Odstrániť
  3. Olay som este nikdy nemala a neviem preco doteraz som si myslela ze ma produkty skor na suchu plet takze sa popozeram v drogerke kedze tiez mam mastnu plet :) vdak a za tip

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tiež mám tento produkt. Je naozaj výborný, môžem ho odporučiť všetkým :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS