Odličovacie obrúsky Balea

12. septembra 2014

Ahojte kočky!
Leto fuč, pravdepodobnosť praktického využitia produktu z dnešnej recenzie tiež, avšak napriek tomu si nemôžem pomôcť a musím napísať recenziu pre doby budúce a časy príchodzie. No dobre, dosť poetického vyjadrovania a ideme na to...


Dnes mám pre vás recenziu odličovacích obrúskov Balea. A to aj napriek tomu, že som si "tie svoje" už vybrala. Tieto obrúsky som si kupovala ešte v lete a odvtedy som sa akosi nedostala k napísaniu tohoto článku. V tom čase boli označené ako limitovaná edícia, ja sa však stavím, že niektoré predajne ich ešte majú a mať budú. A ak nie, Balea ponúka odličovacie obrúsky aj v rámci stáleho sortimentu a myslím si, že medzi nimi veľký rozdiel nebude.
Ja odličovacie obrúsky využívam rôzne. Na odličovanie v bojových podmienkach (napr. na stanovačke a podobných akciách), na odličovanie, keď som totálne unavená a zaspávam v stoji (to len vezmem zo dva obrúsky, narýchlo odlíčim najhoršie a zvyšok nechám na ráno), na rýchle vyčistenie štetcov po líčení, na zotretie swatchov z chrbta ruky a tak podobne.
A podobným spôsobom som plánovala používať aj tieto obrúsky. Pekne voňajú, sú lacné, v balení ich je 25 (+25 a pekná krabička k tomu, ak stihnete limitku) ale... Na môj vkus sú dosť suché, na swatche a štetce celkom použiteľné, avšak na odlíčenie očí sú potrebné dva a na pleť tri či štyri a aj tak to nie je dostačujúce. Takže aj keď nedráždia ani nevysušujú, bohužiaľ ju nevedia ani odlíčiť a vyčistiť, preto sú pre mňa v podstate nepoužiteľné (dokonca ani na núdzovky).
Čo však oceňujem je tá milá plastová krabička, ktorá k nim bola pribalená, pretože z balenia obrúskov odlepíte zatváranie, celé to vložíte do krabičky a je to oveľa praktickejšie a podľa mňa aj krajšie. A môžete tam vložiť v podstate akékoľvek obrúsky, keďže rozmerovo bývajú balenia takmer rovnaké :)




Skúšali ste nejaké Balea obrúsky? Ako ste boli spokojné? 
Odličujete sa poctivo aj v krízových situáciách?
Píšte a majte krásny deň! ♥

3 komentáre:

  1. Ja velmi obrusky nemusim - v minimum pripadoch este ked tak na odlicenie tvare ale na oci mi to proste nevystacuje

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja obrusky pouzivam denno denne... vacsinou detske obrusky.. momentálne mam Linteo kde ich bolo 80 a stali v Tescu priblizne 1,30 su super. Balea obrusky mám rada, momentálne mam limitku malinove a ceresnove. Naposledy som mala grepfruit a tie mi pri dlhsom odlicovani oči ako keby dreli oko,,ale v celku som bola spokojna... ja baleu milujem od sprchace sampony kremy..aj obrusky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Linteo aj ja občas používam, len teraz mám doma plno takýchto akože oficiálne určených na odličovanie, tak míňam :D
      A Baleu aj ja mám veľmi rada :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS