Les étoiles au-dessus de la France

29. septembra 2014

Pod týmto "poetickým" názvom článku, ktorý v preklade z francúzštiny znamená "Hviezdy na Francúzskom" sa, ako ste sa iste už dovtípili, dnešný NOTD článok. A v podstate celé dnešné NOTD je vlastne klasická biela francúzska manikúra ozvláštnená mojím najmilovanejším lakom od Miss Sporty a zdobením v podobe hviezičiek :)
Musím sa priznať, že francúzsku manikúru som dlho dlho na nechtoch nemala a uprednostňovala som klasicky nalakované nechty, no po tom, čo som skúsila tento nail look som sa do nej opäť zamilovala! A dovolím si tvrdiť, že bez tých hviezd je to asi najvhodnejší druh manikúry na denné nosenie, no nie? :)

Ako máte momentálne vy ozdobené nechty?
Krásny deň! ♥





Rimmel Rita Ora 703 White Hot Love// Miss Sporty 113// Sally Hansen Double Duty

2 komentáre:

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS