Fashion Haul • Mistelbach

2. septembra 2014

Ahojte kočky!
Na dnes mám pre vás úplne nový druh článku a to haul/new in/novinky a nákupy, ako len chcete :) Rozhodla som sa začať s takýmito článkami hlavne na základe vašich odpovedí v dotazníku a dúfam, že sa mi bude dariť ich písať pravidelne a že sa vám budú páčiť.
Vždy som sa týchto článkov bála kvôli jednej situácii, ktorá nastala aj teraz a to, že vonku zamračené, vnútri zle svetlo a k tomu ten môj zlý foťák, ktorý má neuveriteľné problémy fotiť v takýchto svetelných podmienkach. Takže som musela nejako improvizovať a dopadlo to, ako to dopadlo, tak dúfam, že ospravedlníte (ne)kvalitu fotiek.

Tak a teraz k veci - nakupovala som s rodičmi v Rakúskom Mistelbachu, obchodné centrum M-City (alebo tak nejako sa to volá), navštívili sme "až" tri obchody - Charles Vögele, C&A a Deichmann - v ktorých sme ale našli v podstate všetko, čo sme potrebovali. Ja som si vyberala veci, ktoré sa mi hodia aj do školy, prípadne aj do práce (ak nejakú nájdem) a ja osobne som veľmi spokojná s tým, čo som vybrala. Inak v obchodoch už nabehli jesenné kolekcie, takže s výberom to bolo celkom obstojné.
Okrem vecí z Rakúska som sem pridala rifle, ktoré som kúpila u nás v Kiku a sú fakt super. Ja som si donedávna myslela, že by som si tam nič nedokázala vybrať ale asi pred dvomi mesiacmi som zistila, že som sa celkom mýlila.














• foto 1+2: obyčajná svetlo-modrá košeľa, Charles Vögele, cca. 9€; červená kockovaná košeľa, C&A, 15€, biela košeľa s odopínacu retiazkou, Charles Vögele. cca. 10€
• foto 3: rifle Kik, 21€; tmavo-modré strečové tesilové nohavice, Charles Vögele, cca. 10€
• foto 4+5: rádoby-kožušinová vesta, C&A, 20€; čierno-biela bundička, C&A, 25€
• foto 6-8: obyčjný tmavo-modrý svetrík, Charles Vögele, cca. 13€; náramkové hodinky, C&A, 13€; náušničky, Charles Vögele, cca. 5€
• foto 9-11: nude kabelka, Charles Vögele, cca.20€ → je super, pretože má rúčky potiahnuté ľanovou látkou, takže nepopraskajú a dá sa k nej pripnúť popruh na rameno
• foto 12+13: oboje Deichmann - čierne topánky cca. 20€, nude topánky cca. 12€

2 komentáre:

  1. Veľmi pekné vecičky :) Košieľky a rifle sú moja obľúbená kombinácia k tomu tie nude topánočky a skvelé outfity sú na svete :)

    LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS