InstaMonth • August In Pictures

1. septembra 2014



Srdečne vás vítam pri prvom septembrovom článku, náhodne v prvý septembrový deň a zároveň prvý deň v novom týždni. Ako je už zvykom, prvým článkom mesiaca bude prehľad mojich Instagramových príspevkov, pretože tie najlepšie zaznamenávajú, aký bol môj mesiac. Keďže tentokrát bolo fotiek naozaj veľa, vybrala som z nich 25, na ktorých sú tie najlepšie situácie.
Takisto sa vám chcem pochváliť, že som konečne zistila, ako prepojiť Instagram s facebookovou stránkou, takže väčšinu fotiek už budem zdieľať dvojmo, čiže nikto o nič nepríde :) Ak by ste ma ale aj napriek tomu chceli sledovať aj na Insta, určite tak urobte a spravíte mi tým obrovskú radosť ♥ 

8 komentárov:

  1. Ahoj,

    pozývam Ťa ku mne na blog , kde práve prebieha GA o pekné ceny- kozmetika+šperk:)

    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/08/giveaway-nr2.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hezké fotky! :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS