favourite nail polishes • autumn 2014

28. septembra 2014

Ahojte kočky!
Sú to takmer tri mesiace, odkedy som písala posledný takýto článok. To bol ešte začiatok júna, chystalo sa na nás leto a aj laky, ktoré som vám ukázala, boli skôr svetlé, jasné, veselé, ako sa na leto patrí. Dnes máme piaty jesenný deň a tomuto obdobiu sa prispôsobujú aj moje nechtíky. Laky, ktoré v tomto období používam najradšej sú skôr tmavé, väčšinou hnedé, červené, či fialové. Takýchto lakov je v mojej zbierke asi najviac, možno práve vzhľadom k tomu, že jeseň mám zo všetkých ročných období najradšej. A keďže ich mám naozaj veľa a sú si poväčšmo aj dosť podobné, myslím, že by bolo zbytočné a aj celkom nudné ukazovať vám ich všetky.
Laky, ktoré som vybrala sú všetky nanášané v dvoch vrstvách, musím povedať, že všetky veľmi rýchlo schnú a veľmi dobre sa lakujú. Čo však neviem posúdiť je ich výdrž, pretože ja mám nechty dosť poničené a lak mi na nich vydrží neporušený naozaj len jeden jediný deň, čo je niekedy dosť frustrujúce, hlavne pre mňa, keď mi vadí aj najmenšie odštiepenie a hneď ho musím odlakovať...


Dúfam, že sa vám môj výber bude páčiť a ja sa budem tešiť na vaše komentáre, v ktorých by som sa rada dozvedela, aké sú vaše najobľúbenejšie jesenné farby lakov, poprípade konkrétne laky :)
Majte krásnú jeseň ♥

NYC: 247 Prince Street
Gabriella Salvete: 141
Astor Fashion Studio: 131
Rimmel Space Dust: 003 Aurora
Rimmel 60 Seconds: 540 Chocolate Fountain
Avon Matte: Red Velvet
Oriflame - Giordani Gold: Scarlet
Oriflame - The One: Cappuccino

4 komentáre:

  1. krásnééé :))

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Až doteraz som si myslela, že už mám všetky laky na svete :-D Ale vidím, že ešte sú kúsky, ktoré nepoznám.. Z týchto všetkých mám len Space Dust od Rimmelu.. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten astor tusim mame rovnaky a tiez ho mam rada :)) ja moc laky netriedim na letne jesenne a tak na ktory mam chut ten si jedoducho nalakujem :))) ale tak zhruba mozem povedat ze cervene bordove a ruzove su moje naj odtiene

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS