Fa Vitamin & Power Shower Gel

3. septembra 2014

Ahojte krásky!
Vitajte pri ďalšom článku a aj keď by to možno bolo fajn, článok nebude vôbec tematický, ba práve naopak - v podstate by mal podľa mňa patriť ešte do letných mesiacov. Takže som sa rozhodla, že ho venujem spomienke na ešte nie tak dávne uplynulé dva mesiace. Prečo? Pretože dneska to bude rýchla recenzia sprchového gélu, ktorý je v podstate ako "leto vo fľaši".
Jedná sa o SG od značky Fa z rady Vitamin & Power, ktorá bola predstavená ako novinka niekedy na prelome júla a augusta, ak sa nemýlim. Do tejto rady patria sprchové gély, tekuté a tuhe mydlá. Ja som testovala tekuté mydlo a sprcháč a dnes sa budem venovať práve jemu.
Vo výhernom balíčku od DM-drogérie som dostala žltú variantu s podnázvom Vitalizing. Tento sprcháč okrem toho že prenáádherne vonia priamo pri sprchovaní, prevonia celú kúpeľnu aj na čas dávno po sprchovaní a takisto sa celkom dlho udrží na pokožke, obsahuje vitamín B, ktorý dodáva pokožke prospešné látky. Napriek tomu, že by mal voniať ako cukrový melón, mne jeho vôňa pripomína skôr marhule a na tom sme sa zhodli viacerí.
Jeho veľmi dobré vlastnosti sú, že sa dá ľahko napeniť, vytvára jemnú penu, ktorá dobre umýva, pokožku zjemní a nevysuší!
Takže za mňa veľmi podarený kúsok, určite odporúčam a keď miniem všetko v zásobách lánujem vyskúšať aj jeho ďalšie dve varianty - Vitamín C + ružový grapefruit a Vitamín E + guava.

Majte krásny deň! ♥


4 komentáre:

  1. Nezdá sa to, ale žltý melon krásne vonia od Nivea je tiež neskutočný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. určitě musí krásně vonět :) sprcháče od Fa mám taky ráda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Boze moj tu vonu si viem predstavit :) musim si ho kupit taketo ja milujeeeem

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Už som ovoniavala ale keďže prichádza jeseň, mám radšej krémové a viac parfumované sprcháče

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS