Essence I ♥ Stage Eyeshadow Base

26. septembra 2014

Ahoooj!
September sa s nami pomaly ale isto už lúči a do konca mesiaca zostávajú už len šyri dni, počas ktorých sa môžete tešiť ešte na nejaké články a potom nám zostane už len vykročiť do ďalšieho mesiaca. No ale aj tak je ešte skoro sa lúčiť so septembrovými dňami, tak to nechajme teraz ešte tak a poďme sa vrhnúť na dnešný článok, ktorým bude recenzia podkladovej bázy pod očnej tiene od Essence.
Možno si spomínate na článok o báze od Dermacolu, v ktorom som písala, že by som si rada našla nejakú bázu, ktorú nemusím zdĺhavo zháňať kade-tade a zháňať niekoho, kto ma bude zásobovať tými Avoňáckymi. No a tak som sa teda nakoniec dostala aj k tejto báze, ktorá je na trhu už nejaký ten čas, stihlo sa o nej povedať aj popísať mnoho slov, takže možno už pre vás táto recenzia nebude lákavá, ja som sa však aj napriek tomu rozhodla, že ju napíšem, keby predsa len niekto chcel vedieť, že čo ja na to ;P



Táto báza má 4ml plastový obal a na očné viečko sa aplikuje pomocou tyčinky, aká býva aj v lesku na pery. Po otvorení a swatchi na ruke som zostala mierne povedané v poriadnom šoku, keď som zistila, ako príšerne tmavá a oranžová táto báza vlastne je a v duchu som sama sebe vynadala, že som si nepozrela odtiene, no potom, keď som si ich hľadala na ich ofiko stránkach som zistila, že táto báza sa vlastne vyrába i predáva len v jednom odtieni a že to teda nebola moja chyba.
Napriek tomu sa mi ale do jej testovania a používania veľmi nechcelo a popravde, prekvapuje vás to? Nakoniec som sa ale njeako presvedčila a prekonala a rozhodla sa bázu predsa len vyskúšať.
Čo ma príjemne prekvapilo a potešilo je, že po aplikovaní primeraného množstva (to je toľko, aby tenká vrstva prekryla celé viečko) a počkaní pár sekúnd/minút sa báza tak nejako do istej miery vie prispôsobiť tónu pleti a aj keď je trochu oranžová, po nanesení očných tieňov nie je vôbec nič poznať. Tiene sa na ňu nanášajú bez problémov, dá sa s nimi na viečku celkom pekne pracovať, nehrudkujú ani nič podobné, zato s ich výdržou to vôbec nie je pekné. Zachytila som pre vás foto tesne po nalíčení a následne po siedmych hodinách, kde už je vidno, že sa tiene hýbu naozaj nesprávnym smerom a musím povedať, že po dvoch-troch ďalších hodinách to už bola jedna veľká katastrofa. A je jedno, či použijem tiene práškové alebo krémové, lacné či trošku drahšie, výsledok je nakoniec aj tak rovnaký.


Takže podľa mňa, napriek tomu, že nepatrí k najhorším, táto báza má až príliš veľa negatívnych vlastností na to, aby som ju mohla odporučiť alebo si ju znovu kúpiť. Ak však ale niekedy budete potrebovať narýchlo nejakú bázu, od ktorej nebudete potrebovať skvelú a dlhodobú výdrž, je to celkom fajn voľba, i keď to by som potom aj tak radšej poradila ten Dermacol.

No a u mňa zatiaľ stále vedie Avon, ale ešte sa nevzdávam a hľadám ďalej :) Poradíte mi, čo skúsiť nabudúce? 

4 komentáre:

  1. Tak ja som zatiaľ skúšala Elf - celkom fajn, ale nedrží celý deň, MUA - vôbec nepomáha tieňom v ich výdrži a Avon - je celkom fajn, ale tiež nedrží celý deň. Tak som sa naštvala a kúpila som ospevovanú Zoeva, tak uvidíme, ako u mňa obstojí- mám veľmi mastné viečka a tiene sa mi rýchlo zlievajú do ohybu.Táto od Essence ma lákala, ale ako vidím, u mňa by neobstála :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super, tak viem, že Elf ani MUA by ma asi neuspokojili, zato ale musím povedať, že ja som s Avon bázou najspokojnejšia zatiaľ, takže ktovie ;)
      Tá Zoeva by ma inak zaujímala ako dopadne :)

      Odstrániť
  2. Toto bola moja prvá!....a vtedy mi ešte vyhovovala:) je pravda, že čím toho človek spozná viac, tým viac je náročnejší...aktuálne mám najpoužívanejšiu Ardeco....ale dlho mi žiadna nepribudla....UD mám už doma a teraz by som chcela by som skúsiť najmä Too Faced!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dakujem velmi pekne za info prave mi dochadzaju zasoby tak sa pomalicky zacinam obzerat po niecom novom no teraz vdaka tebe viem ze tuto mozem nadaleko obist :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS