Dvojfázový odličovač Nivea

5. septembra 2014

Ahojte krásky! :)
Prajem vám krásny piatok! Na dnes som si pre vás pripravila opäť recenziu a bude to (ako je z názvu všetkým jasné) odličovač od Nivey.
Určite viete, že uprednostňujem dvojfázové odličovače pred tými, ktorým olejová zložka chýba. Tiež možno viete, že odkedy som sa začala líčiť som roky rokúce používala 200ml odličovač od Garnier a možno aj to, že som sa rozhodla oskúšať a otestovať ďalšie značky a varianty odličovania. Zatiaľ mala u mňa veľký úspech micelárka Lirene, dvojfázová Mixa a jednozložkový Astor, na druhej strane som vôbec nebola spokojná s Baleou a ostatné micelárky, ktoré som zatiaľ skúsila u mňa tiež veľmi nepochodili. A tak som sa na svojej testovacej ceste dostala aj ku klasike akou je práve Nivea.
Musím sa priznať, že odkedy sa zaujímam o kozmetiku na dnešnej úrovni som si podnes deň neprečítala jedinú recenziu na tento odličovák. Nie že by ich nebolo dosť alebo tak, vždy sa však vyskytlo niečo iné - to len tak pre zaujímavosť. Takže som v podstate ničím neovplyvnená a môžem slobodne prezentovať len a len môj názor.
A ten je, že sa určite nájdu aj lepšie investície. Aby som to upresnila - ako samotný odličovač super. Odlíči všetko, aj vodeodolné líčenie, bez vysušovania očného okolia, bez zvyškov, lenže - a toto sa mi pri dvojfázovom odličovači ešte nestalo - ma dráždi a štípe v očiach. Akože viem, že mám dosť citlivé oči na tieto veci, a hlavne micelárky mi robia problém, ale toto ma naozaj rozhodilo. Druhá vec, ktorá mi vadí, aj keď to vôbec nie je žiadna katastrofa, je, že po pretrepaní produktu sa jednotlivé zložky od seba oddeľujú až príliš rýchlo, čiže keď produkt pretrepem a kým ho otvorím a nalejem na tampónik, väčšina oleja je už hore - ale zasa si to netreba predstavovať ako nejakú turbo rýchlosť, no mohlo by to ísť aj pomalšie, pretože takto sa väčšinou odlíčim len samotným olejom - čo v podstate môže byť príčina toho dráždenia, neviem.
Takže napriek tomu, že odličuje naozaj dobre, mňa osobne nepresvedčil, dokonca trošku sklamal a viem, že sa k nemu už nevrátim. Inak ale ak by niekoho zaujal, obsahuje výťažok z nevädze a v jednoduchej peknej plastovej fľaštičke ho je 125ml; na ofiko stránkach Nivey už je v novom obale, takže keď tak pozrite aj tam a keď tak skúste pátrať po oboch variantách, pretože môže byť stále dostupný starý obal alebo aj oboje.




Čo vy a Nivea? Skúšali ste tento odličovač? Ako u vás uspel?
Majte krásny deň! ♥

7 komentárov:

  1. Ja som mala Nivea jemný odličovač očí a tiež som nebola spokojná, štípal v očiach :-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobre, že viem, tak nad ním ani radšej nebudem rozmýšľať ...

      Odstrániť
  2. já jsem měla od Nivei odličovač a nic mě neštípalo, ale zase spíš byl horší v odličování, tak nevím :/

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som neskusala ale zboznujem od nich micelarku :)

    Pozyvam na koncoletnu SKIN IN BLOSSOM giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/08/koncoletna-skin-in-blossom-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No u mna na plnej ciare vedie bioderma teraz sa vsak odlicujem nivea micelarkou a celkom fajn je narozdiel od novinky od dermacolu- ten ma tak stipe ze to je neunosne :( takze som ho vel i rychlo prestala pouzivat

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento som ešte neskúšala. Mám radšej odličovanie čistiacimi penamy ktorými prejdem aj po očiach

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja som používala dlho obyčajný odličovač na oči od nivey a bola som spokojná, dnes som prvý krát skúsila dvojfázový, začnúc jedným okom a musím povedať, že aj mňa trochu oko štípe a olej pravdepodobne vytvorí jemný povlak v oku, preto aj vista je trochu zhoršená až do doby, kedy sa zriedi a pomaly vyplavý slzami. Vrátim sa k jednoduchému, pôvodnému odličovaču očí od nivey. Ahoj. Inga

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS