Dove Cream Wash

21. septembra 2014

Ahojte krásky!
Aké je vaše najobľúbenejšie ročné obdobie? Mojím je jeseň! Milujem sychravé počasie, kedy vonku prší a fúka vietor a ja sa môžem "tetelit v teple domova". Je síce pravda, že takéto dni sú občas aj počas ostatných ročných období, no žiadne pre mňa neponúka to čaro ako studený sychravý jesenný deň.
A okrem toho, že rada len tak ležím v posteli pod perinou buď to s knižkou alebo pri filme, či seriály, milujem ten pocit, keď sa môžem zohriať pod teplou sprchou. A tam mi okrem iných sprchových gélov robí spoločnosť aj jeden krémový od Dove, o ktorom vám dnes napíšem pár slov v krátkej recenzii.


Dostala som ho od babiny už dávnejšie ale viete - zásoby. Popravde vôbec netuším odkiaľ môže byť, keďže na ňom nie je ani pol slova v našom jazyku a v žiadnom obchode som ho ešte nevidela.
Jeho balenie je 300ml fľaša, ktorá má podobný "mechanizmus" ako Aussie 3minute miracle, len s tým rozdielom, že tento má aj vrchnák, ktorý je ale oveľa nepraktickejší než keby tam nebol, pretože sa neotvára ale dáva sa úplne preč a koľkokrát sa mi stalo, že mi vpadol aj mimo vane a potom som ho hľadala pod vaňou aj pod skrinkami - na cesty je to ale lepšie, pretože produkt pri preprave samovoľne neopustí obal, ako to hrozí pri Aussie. No, ale veď všetko má svoje + aj -, takže normálka :)
Produkt samotný sa ani nedá nazvať sprchovým gélom. Za prvé preto, že už z názvu je to skôr emulzia či umývací krém a za druhé preto, že ani konzistenčne ani nijak sa to na gél nepodobá. Je bielej farby, na môj vkus priveľmi tekutý, vôbec nepení ani nič, človek to na seba ponatiera, opláchne a hotovo - umyté.
No a musím sa priznať, že som od neho čakala aspoň nejakú tú hydratáciu alebo aspoň to, že pokožke ponechá jej vlahu, lenže on nie! Po použití zanecháva pokožku nepríjemne suchú, takže je nevyhnutné ju po každom použití buď natrieť krémom alebo použiť niektoré z mliek do sprchy. Po tom už pokožka zostane naozaj príjemne jemná :)
Takže ak mám byť úprimná, som z neho dosť sklamaná, pretože som od neho čakala nejaké príjemné prekvapenie a nič také sa nekonalo.



Stretli ste sa týmto produktom už niekde? Čo si myslíte o takomto spôsobe dávkovania?
Majte pekný deň! ♥

3 komentáre:

  1. To by som od značky Dove nečakala, väčšinou sú ich sprchové krémy na pocit aspoň trochu hydratačné.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. My brother suggested I might like this web site. He
    was totally right. This post actually made my day.
    You cann't imagine simply how much time I had
    spent for this information! Thanks!

    Here is my homepage ... cheapest web hosting uk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Balenie vyzera zaujimavo ja som tento produkt nikde nevidela zatial avsak skoda ze s ucinkami moc spokojna nie si, ale zase co nesedi tebe mne moze takze rada by som skusila :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS