Balea Deo Stick

10. septembra 2014

Ahojte kočky!
Na dnes som si pre vás pripravila takú rýchlu recenziu jedného Balea výrobku, ktorým je tuhý deodorant. Tento patrí k tým jednoduchým výrobkom, ktoré proste na niečo slúžia a nemajú prehnané ambície, ktoré nedokážu splniť.
Je bez alkoholu, obsahuje mučenkový olej a sľubuje 48h výdrž - a áno, aj pri tomto si stojím za tým, že sľubuje len to, čo môže dodržať. Teda, priznávam, netestovala som to tak, že by som sa dva dni nesprchovala a mala dva dni nanesený deodorant ale všetko nasvedčuje tomu, že by takýto test určite dopadol úspešne.
Totiž, deodorant na pokožke vytvorí takú silnú ochrannú vrstvu, že nielenže cez ňu neprenikne pach, ale aj pri sprchovaní je nevyhnutné miesta natrené týmto deodorantom umyť viackrát, aby tá vrstva zošla dolu, pretože pokožka je pri kontakte s vodou akoby povoskovaná, takže aj pot samotný sa prederie na povrch len pri naozaj extrémnych horúčavách, kedy to inak nejde.
Ďalšou jeho skvelou vlastnosťou je jeho príjemná, jemná a nevtieravá vôňa, tiež to, že naznecháva stopy na čiernom ani farebnom oblečení a na bielom sa mi to stalo len raz, lenže to tričko, na ktorom zostali žlté škvrny je z tak zvláštneho umelého materiálu, že ja sa mu vlastne ani nečudujem.
Na čo si ale treba dať pozor je množstvo, pretože sa vie z času na čas pri nanesení silnejšej vrstvy zhlukovať do nepekných žmolkov a to je... No brrr!
Inak balenie je také klasické, tyčinka sa vysúva a zasúva otáčaním kolieska, deodorantu je 50ml a je bielej farby. Ja osobne som ale inej farby než bielej a transparentnej nevidela, vy áno? Teda okrem pánskych, to viem, že tie bývajú aj modré a zelené a neviemaké ešte...
Takže tento za mňa určite áno a s radosťou aj nabudúce, keď nebudem vedieť, po čom siahnuť :)




Skúšali ste deodoranty Balea? Ako ste boli spokojné?
Majte krásny deň! ♥

1 komentár:

  1. Akurát som si jeden deodorant od Baley kúpila, ale vo forme spreju. no zatiaľ som ešte nemala možnosť vyskúšať ho , keďže momentálne používam iný :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS