TAG • Zopár beauty otázok

15. augusta 2014

Ahojte :)
Tak som sa opäť po nejakom čase rozhodla spraviť TAG. Opäť to bude TAG kozmetický a zase raz celkom vyčerpávajúci :) Budem rada, keď sa prepracujete až na koniec a prípadne mi do komentára napíšete, či máme niečo spoločné, alebo budete zdieľať odkaz, ak ste tento alebo podobný TAG už robili :)
Ako vždy, neoznačím nikoho konkrétneho, ale všetkých, ktorý ho chcú spraviť, a ak mi aj dodatočne doručíte odkaz, veľmi rada si vaše spracovanie prečítam :)
Tak vám prajem príjemnú zábavu a teším sa na komentáre. Majte krááásny augustový piatok ♥


Koľkokrát denne si umývaš tvár?
- Snažím sa minimálne 2x - ráno a večer - čistiacim gélom, ale občas si aj počas dňa spravím peeling, keď mám pocit zanesených pôrov; alebo si pleť pretriem micelárkou, keď sa mi veľmi zamastí :)

Aký máš typ pleti?
- Moja pleť je mastná so sklonom k nedokonalostiam. Zmenila sa z normálnej na takúto po vysadení antikoncepcie a naozaj s tým bojujem :(

Akú pleťovú vodu práve používaš?
- Od Baley zo zelenej rady pre mladú pleť. Môžete sa tešiť na recenziu! :)

Aký pleťový peeling práve používaš?
- V podstate žiadny momentálne, čo je u mňa veľmi nezvyčajný úkaz. Ale snažím sa nejako minúť MSM scrub od Raw Gaia, aj keď to teda robím celkom nerada, no je mi ľúto ho vyhodiť napriek všetkým jeho zlým vlastnostiam... A z času na čas použijem peelingové tampóniky od Baley.

Aký používaš hydratačný krém?
- Tiež zo zelenej Balea rady pre mladú pleť :) a dopĺňam ho hydratačným sérom...

Máš pehy?
- Mám :) Aj na tvári, aj na dekolte. A najviac sú vidno cez leto...

Používaš očný krém?
- Niekedy, avšak väčšinou používam obyčajnú lekársku vazelínu.

Máš/mala si problém s akné?
- Bohužiaľ. Najhoršie to bolo, keď som mala asi 13-14 rokov, potom sa to už zmiernilo ale trápi ma to dodnes. Aj keď mne osobne viac než akné vadia skôr rozšírené póry :(

Aký makeup používaš?
- Takto v lete väčšinou len BB krém alebo ultraľahký makeup od Miss Sporty, ale ak je chladnejšie alebo pršavo, tak Imperial od Dermacolu alebo The One od Oriflame.

Aké používaš korektory?
- The One od Oriflame, Catrice, Dermacol, Oriflame paletku. Tak to nejako striedam podľa nálady :)

Poznáš podtón svojej pleti?
- Ružový. Aspoň myslím ;P

Čo si myslíš o umelých mihalniciach?
- Že sú super na podtrhnutie dramatického líčenia očí ale každodenná aplikácia je podľa mňa dosť nepraktická. Takže ja osobne podporujem ich príležitostné využitie a zároveň bdivujem dievčatá, ktoré na nich majú trpezlivosť denno-denne

Vieš, že by si špirálu mala vymeniť každé tri mesiace?
- Viem, ale doetraz som to nikdy nedodržiavala a ani neplánujem :)

Akú značku špirál používaš?
- Rôzne, ale najradšej mám Bourjois, Dermacol, Yves Rocher, Clinique a MaxFactor.

Aké pomôcky používaš pri nanášaní makeupu?
- Štetce, jednoznačne. A momentálne je to Bamboo set od Zoevy.

Používaš bázu pod tiene?
- Vždy! Bez nej si tiene ani nenanášam.

A bázu pod makeup?
- Niekedy :)

Aký je tvoj najobľúbenejší očný tieň?
- iDivine paletka Oh, So Special od Sleeku. Komplet :)

Používaš ceruzky alebo tekuté očné linky?
- Hm... Fixky a gélové linky :D Ale občas aj ceruzky :)

Ako často sa pri líčení pichneš ceruzkou do oka?
- Nikdy :)

Čo si myslíš o pigmentoch?
- Že ak s nimi niekto rád pracuje a vie ich používať, dokážu odviesť naozaj dobrú službu :)

Aký je tvoj najobľúbenejší rúž?
- Fúúha, momentálne sú to asi rúže od Essence, Lip colour od Miss Sporty a rúž od Yves Rocher, o ktorom bude čoskoro článok :)

Kupuješ si makeup online?
- Nie, naozaj si netrúfam naslepo vyberať odtieň, avšak nevadí mi objednávať cez katalóg Oriflame, pretože zo skúsenosti viem, že ich najsvetlejší možný odtieň mi vždy sadne :)

Máš rada makeup z drogérií?
- Jasné :) Napríklad Imperial od Dermacolu vyslovene milujem! :)

Chodíš na makeup výpredaje?
- Bohužiaľ nie :( V mojom okolí žiadne nie sú, alebo sa mi o nich ešte nedostali žiadne správy. Viete o nejakých?

Rozmýšľala si, že sa zúčastníš nejakého kozmetického kurzu?
- Priznám sa, že naozaj áno. Je to jeden z mojich snov - získať vizážistický certifikát. Jedného dňa :)

Si s makeupom nešikovná?
- Keď sa ponáhľam tak áno :D

Menuj kozmetický hriech, ktorý neznášaš.
- Jeden? Naozaj?!

Výrazne alebo neutrálne líčenie?
- Radšej asi neutrálne

Aká celebrita má vždy dokonalý makeup?
- Ehmmm... Julia Stiles? Jen Aniston? Ed Westwick! :D

Keby si mala vyjsť na ulicu len s jedným kozmetickým prípravkom, aký by to bol?
- BB krém od Yves Rocher. Jednoznačne!

Mohla by si z domu vyjsť bez makeupu?
- Mohla a aj to pravidelne robím. Držím sa hesla, že radšej nenalíčená ako zle nalíčená, takže ak sa ponáhľam, veľmi to nesilím :)

Vyzeráš bez makeupu dobre?
- Nie!!

Aká kozmetická značka je pre teba najlepšia?
- Hm, keďže som ich doteraz veľa nevyskúšala, nechcem žiadnej značke ukrivdiť, takže sa zdržujem odpovede :D

Čo si vôbec myslíš o kozmetike?
- Že dokáže byť ako dobrý sluha, tak aj zlý pán a celé to závisí od nášho prístupu :)


5 komentárov:

  1. hezký článek :))

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj ja mám mastnú tvár sem tam nejaké nedokonalosti a začala som používať levandulový olej na plať od Moderej púpavy a robí mi s plaťou zázraky. Antikoncepciu beriem, myslela som že budem mať plať ako baby prdelka ale žiaľ, ale to bude asi mať niečo spojené s mojimi žalúdočnými problémamy by som povedala. Super TAG

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Levandulový olej vyskúšam, vďaka za tip :))
      A k tým žalúdočným problém - tiež si myslím, že veľa vecí mám spôsobených tým a zároveň stresom :(

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS