☼ Slnečné chvíle s DM ☼

28. augusta 2014

Ahojte kočky!! :)
Leto sa nám pomaly ale iste končí, do konca augusta nám zostávajú tri dni ale mne to vôbec nevadí a aj napriek tomu mám pre vás na dnes článok, v ktorom s láskou spomeniem na tri produkty, bez ktorých si uplynulé mesiace neviem predstaviť.


Začala by som absolútnou nevyhnutnosťou letného obdobia a to telovým mliekom od privátnej značky dm drogérie Sun Dance s ochranným faktorom. Má síce "len" dvadsiatku, no na bežný pohyb na slnku (prechádzky, výlety, nákupy) to úplne stačí. Pokožku chráni proti UVA aj UVB žiareniu, obsahuje glycerín, vitamín E a procitamín B5.
Vonia nádherne kokosovo (aj keď vy asi viete, že túto vôňu v kozmetike nemám rada, myslím, že svoj názor trošičku prehodnotím), sfarbenie má jemne do zelena, skvelo sa roztiera, rýchlo sa vstrebáva bez mastného pocitu a tiež sa mi veľmi páči jeho veselý farebný obal, ktorý má 200ml a cvakací vrchnák.
Inak musím povedať, že si viem predstaviť použíať toto mliečko aj na ochranu pred zimným slnkom aj keď iba na tvár, na pláž by som si ho však nezobrala, pretože mne 20-ka nestačí.
Každopádne mi toto mliečko bolo skvelým parťákom do slnečných dní :)


Ďalším produktom je telový sprej značky alverde, čo je ďalšia z privátnych značiek dm drogérie. Je to sprej s úúúžasnou pomarančovou vôňou s prímesou medovky a ja vám musím povedať, že nič (nič nič) neosviežilo počas horúčav viacej - a to hneď dvojnásobne. Prvé osvieženie prišlo po dopadnutí chladivej vody na pokožku a druhé prišlo, keď sa okolo mňa rozplynula tá úžasne svieža vôňa, ktorá všetko akoby odľahčila a aj pobyt na horúcom slnku bol hneď znesiteľnejší. Keďže nepatrím veľmi k ľuďom, ktorí by sa v slnečných dňoch dvakrát vyžívali, predstavoval pre mňa tento sprej istý druh vyslobodenia. A navyše vďaka rastlinnému glycerínu udržoval v pokožke hydratáciu :)
Sprej má klasický plastový obal, aký telové spreje bežne mávajú, s rozprašovačom a 100ml fľaštičkou.


A treticu uzatvára pleťová maska dm-kovej značky Balea s názvom Happy Day. Táto úúúúúžasne voňavá maska obsahuje veeľa látok prospešných pre pleť ako napr. mandľový olej, bambucké maslo, pantenol, vitamín E, bazový extrakt atp. Veľmi sa mi na nej páči, že je skôr krémová a nie taká pastová, čiže potom, ako ju necháte na pleti pôsobiť odporúčaných 10-15 minút ju stačí zotrieť obrúskom a nemusíte ju ďalších 10 minút drhnúť. Aj keď ja som ju aj tak oplachovala, no šlo to veľmi ľahko, za čo som bola rada.
Maska je balená tak, ako sme zvyknuté - na dve polky po 8ml, pričom jedna časť vydrží aj na viac ako jedno použitie.
Pleť je po použití jemná, vláčna, hydratovaná, (spokojná a usmiata) a ten pocit sa mi veľmi páči, preto som sa rozhodla sa k tejto maske pravidelne vracať a nakupovať ju po veeľa kusoch a určite aj viacerých variantách, aby som zistila, že čo a ako a potom možno spravím súhrnný článok :)


Takže toto boli moji kamaráti na leto, s ktorými mi priateľstvá vydržia nejaký ten čas po otočení listu v kalendári. Dúfam, že aj vaše leto bolo krásne, že ste si našli nových kozmetických kamarátov, oddýchli si po predchádzajúcich a nabrali dostatok energie na nasledujúcich desať mesiacov.

Majte krásny deň ♥

1 komentár:

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS