Sally Hansen Cuticle Balm & Remover

24. augusta 2014

Ahojte kočky!
Neviem ako je to u vás, ale pre mňa je už pravidelná manikúra takmer nepostrádateľná záležitosť. Teda.. pravidelná ako pravidelná. Lepšie by bolo možno povedať, že už nejaký ten čas sa snažím si manikúru robiť pravidelne, aj keď nie vždy sa mi to darí. A keďže zastávam heslo "keď chceš niečo poriadne, radšej si to sprav sám", poverila som úlohou mojej osobnej manikérky seba.


Neoddeliteľnou súčasťou každej jednej manikúry sa pre mňa stalo zatlačenie/odstránenie nechtovej kožičky, a keďže robiť to len tak "nasucho" je dosť nepríjemné, namáhavé a podľa mňa tiež celkom nebezpečné, vždy si beriem na pomoc nejakú vychytávku kozmetického priemyslu.
Donedávna som používala odstraňovač kožičky od značky finailly (finailly soft remover +), ktorý som si kúpila u manikérky. Fľaštička mi vydržala naozaj dlho (a verím, že z nej ešte niečo vydolujem) a bol naozaj, ale NAOZAJ skvelý, ale mala som jednoducho pocit, že je na čase skúsiť niečo iné. A tak som siahla po zeleno-bielom odstraňovači a balzame v jednom od Sally Hansen.



Tento produkt sľubuje, že odstráni nechtovú kožičku a hydratuje v jednom kroku vďaka výťažku z čajovníka a uhorky. Odporúča sa vmasírovať malé množstvo do nechtovej kožičky, počkať, kým sa produkt nevstrebá a v prípade potreby použiť vhodný nástroj na odstránenie. Takisto sa odporúča pred lakovaním nechtov umyť ruky a odstrániť zvyšky a pre najlepšie výsledky používať každý deň.
Priznám sa, že som si od tohoto produktu sľubovala naozaj veľa a dodnes ani neviem prečo. Ak mám povedať pravdu, na jednej strane som z neho sklamaná, n na druhej strane nadšená. Ale to tak u mňa býva veľmi často, keď sa jedná o produkty 2v1.


Musím povedať, že čo sa týka odstránenia kožičky, tak to podľa mňa nie je dva krát najlepšie a odstraňovač od finailly je oveeľa lepší. Zato na druhej strane, čo sa týka starostlivosti  nechtovú kožičku, tak to je preborník! A okrem iného je teda perfektný na zádery. Akurát v dobe, kedy som odstraňovač prvý krát skúsila som mala so záderami dosť veľké problémy, ktoré sa však po pár použitiach stratili a už sa nevrátili. A z toho sa veeeľmi teším. Takže opäť musím povedať, že ak je produkt 2v1, u mňa väčšinou skončí na 50%. Tentokrát mi to ale vôbec nevadí, pretože má dostatočné benefity na to, aby som prehliadla to, že kožička sa s ním odstráni pomerne nedokonalo.

Čo sa týka vonkajších vlastností produktu, tak v skratke - v malej milej plastovej krabičke so šrubovacím vrchnákom sa nachádza 8g pastovito-maslovej hmoty dvoch farieb, ktorá veeľmi pekne vonia. Na kompletnú manikúru použijete naozaj malé množstvo produktu, preto predpokladám, že vydrží pomerne dlhý čas.


Skúšali ste? Čo používate pri odstraňovaní a ošetrovaní nechtovej kožičky?
Majte krásny deň! ♥

5 komentárov:

  1. díky za moc pěknou recenzi , zrovna sháním nějaký dobrý odstraňovač/změkčovač kůžičky, takže díky tobě Sally vynechám :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. asi to bude lepšie, pretože s tým odstránením kožičky je to u tohoto dosť zúfalé...

      Odstrániť
  2. Ja sm s nim spokojna ohladom tej kozicky no v ponuke maju este jeden ten je podla mna lepsi zajtra ti napisem nazov

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. Aha, áno viem, ktorý myslíš, na neho sa už chystám :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS