Purity Vision Ružová voda

14. augusta 2014

Ahojte krásky :)
Ako ste sa určite dovtípili už z názvu dnešného príspevku, na dneska pre vás mám recenziu ružovej vody od Purity Vision, čo je tá istá značka, od ktorej používam kokosový olej. A keďže som s ňou mala zatiaľ len dobrú skúsenosť, svoju prvú ružovú vodu som si kúpila práve od nich. Aby som povedala pravdu, zaujalo ma na nej takmer všetko - jej zloženie, prekrásny obal i všestranné využitie. Tak to zoberme pekne po rade :)
Položka zloženie je jednoduchá, veľmi krátka, nekomplikovaná, zrozumiteľná a ja píšem všetky tieto prívlastky vlastne len preto, aby som nejakým spôsobom vytvorila aspoň kratučký odsek, než napíšem, že tajomstvom tejto ružovej vody je 100% ružová voda z damašskej ruže :)
A teraz už sa môžme plynulo presunúť k obalu, ktorým je naozaj veľmi pekná 100ml fľaštička z matného skla (!!!) s rádoby zlatým rozprašovačom (+ plastovým vrchnáčikom). Veľmi pekná je aj predná nálepka, ktorá je jednoduchá, krásnej ružovej farby so zlátým písmom a ružičkami - nič nevkusné, naopak veľmi pekné, milé, jednoduché.
No a nakoniec to jej využitie - čistenie, osvieženie pleti, fixácia makeupu, vyrovnanie pH, hydratácia, spevnenie pleti, obmedzenie vzniku vrások, regenerácia očného okolia prostredníctvom obkladu, urýchľenie hojenia drobných rán, no takisto sa môže pridať napríklad do pečenia miesto arómy.



Túto vodu používam denno denne 1-2x niekedy od veľkej noci. Aj napriek veľkej snahe sa mi však nepodarilo odpozorovať, či všetky tieto účinky naozaj má, pretože tých poranení na tvári som veľa nemala, pH si zmerať neviem, neskúšala som ani to, ako fixuje makeup, nerobila si očné obklady a tiež som nepiekla nič, kam by sa mi hodila ružová aróma.
Môžem však na 150% potvrdiť jej skvelé účinky na pleť, ktorá pri používaní nie je mdlá, ak sa voda nastrieka na tampónik, dá sa ňou pleť naozaj veľmi pekne vyčistiť, v horúčavách ponúka naozaj želanú úľavu pleti osviežením, pleť je vďaka nej stále "živá" a ja ju naozaj veľmi rada používam. A navyše pekne vonia ;)
Za tie asi štyri mesiace som sa dostala do polovičky fľaštičky, takže určite vydrží, aj keď by sa mala po 6 mesiacoch radšej prestať používať, ale keď je to čistá ružová voda, nemalo by sa, myslím, stať nič strašné. Veď vám dám keď tak vedieť :)


Používate ružovú vodu alebo kozmetiku s výťažkom z ruže?
Majte krásny deň ♥

5 komentárov:

  1. Zrovna na ružovou vodu si dělám zálusk už delší dobu, jen čekám až vypotřebuji toner od Dr. Hauschky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No ked miniem zasoby mohla by sosm si aj ja uz nejaku zaobstarat a skusit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. Fúú, teraz sa priznám, že si presnú cenu nepamätám, ale okolo 7€ v DMke

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS