.NEO

21. augusta 2014

Ahooooj :)
Dúfam, že ste si už zvykli, že u mňa nájdete recenziu noviniek až keď už dávno nie sú novinkami. A ani dnešný článok nebude výnimka, pretože som sa rozhodla pre vás napísať recenziu deodorantu Neo od Garnier.
Je mi jasné, že ak nie všetky, tak určite väčšina z vás už tento produkt vyskúšala alebo o ňom minimálne počula a čítala. Musím sa priznať, že ja som najprv, keď sa dostal do predaja, vôbec nemala záujem si o ňom ani čítať, nieto si ho ešte kúpiť, pretože mňa z mne neznámych dôvodov vôbec nelákal a tak celkovo na mňa nepôsobil veľmi lákavo, lenže stačilo okolo neho pár krát prejsť v drogérii a nakoniec aj tak skončil v nákupnom košíku. No a čo sa nestalo...




... jednoducho som si ho obľúbila a mám tendenciu plánovať, ktorú jeho verziu si kúpim, keď tento miniem. Prišla som totiž na chuť aj baleniu, čo je celkom milá 40ml zvislá tuba, aj jeho krémovej konzistencii, rovnako ako spôsobu jeho aplikácie a vôni.
Ako vidíte na fotkách, zvolila som variantu Soft Cotton, ktorá má takú typickú "modrú deodorantovú" vôňu, bielu farbu a predpokladám že rovnako ako všetky ostatné je bez alkoholu a tvrdí, že ponúka 48 hodinovú ochranu, žiadne stopy na oblečení, efektívnosť a starostlivosť.
No, keďže ho používam teraz v lete v období veľkých horúčav a situácií, ktoré používanie deodorantu vyžadujú, myslím, že môžem s pokojným srdcom hodnotiť. Takže ako som už spomínala, veľmi sa mi páči vôňa, aplikácia i obal. Páči sa mi, že NAOZAJ nezanecháva stopy na oblečení. Je síce pravda, že aj keď sa človek spotí, tento deo totálne prekryje veškerý poneciálny zápach, áále poteniu nezabráni (aj keď to ani nemá v náplni práce, keďže je to deodorant a nie antiperspirant) a tých 48 hodín sa nekoná ani omylom . Napriek tomuto faktu som však rozhodnutá, že si ho na zimu kúpim znovu v inej variante :) Takže z mojej strany celkom spokojnosť, pár maličkostí by som pomenila, ale inak sa nemôžem vôbec sťažovať.

A čo vy? Skúšali ste už? Ako ste boli spokojné? 
Majte krásny štvrtok ♥

3 komentáre:

  1. môj najobĽúbenejší deodorant ♥ :)

    http://werushberry.blogspot.sk/ GIVEAWAY!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Určite ho plánujem vyskúšať momentálne mám 3 druhy od Rexony ale po nich bude nasledovať toto :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja mam teraz asi 6 nacatych ktore si striedam no urcite by som niekedy potom chcela skusit niektory z tychto i ked viac uprednostnujem sprejovu formu no je pravda ze taketo kremove napr tie rexony maximum protection mi celkom pekne pomahaju v boji proti poteniu ale ked too je len deo no neviem uvidim :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS