Miss Sporty Instant Lip Colour & Shine

18. augusta 2014

Ahoje kočky :)
Tak som rozmýšľala, že tu už nejaký čas nebol žiaden produkt na pery. Na posledy to bol Lip Lacquer od Gosh, ktorý u mňa teda veľmi dobre nedopadol a tak som si povedala, že by bolo možno fajn vám dneska napísať o niečom na pery, z čoho mám radosť. A aby sme to veľmi nenaťahovali, rovno vám predstavím Instant Lip Colour & Shine od Miss Sporty hneď v troch odtieňoch. Tadááá....

Pink Popsicle//Bubble Pop//Playful Beige
Určite je hneď z prvej fotky jasné, že sa jedná o produkty podobné chubby stickom od clinique alebo iným obdobnám produktom, ktoré má dneska už snáď každá značka. Ja som sa konkrétne k týmto dostala vďaka Zuzke, ktorá ich zdieľala na facebooku a písala, že sú naozaj dobré, takže keď som ich videla v DMke nevedela som odolať a kúpila som si najprv len ten nude, lenže potom ako som ho skúsila a v momente si ho zamilovala, som musela ešte ten deň skočiť aj pre ďalšie dva :) Takže nakoniec ich mám v troch odtieňoch - Playful Beige, Pink Popsicle a Bubble Pop.
Môžem vám o nich povedať, že sa mi veľmi páčia ich veselé farebné balenia, to, že sa veľmi dobre nanášajú, prekrásne voňajú, dajú sa vysúvať (plná dĺžka na foto nižšie), nezaliezajú do vrások, pery vôbec nevysušujú - práve naopak a musím povedať, že celkom držia... teda tie svetlé dva nie je veľmi vidno, ale Bubble Pop je na tom s výdržou nečakane dobre. Samozrejme, že netreba čakať, že po tom čo sa naobedujete a zapijete tom štvrť litrom vody vám na perách bude žiariť rovnako ako po nanesení, viem vám však zaručiť, že sa z neho určite nestane dezert :)
Ja musím teda povedať, že ma tieto farbičky určite nesklamali - naopak ma veľmi príjemne prekvapili, avšak kúpu ďalších odtieňov neplánujem z toho dôvodu, že sa mi ostatné odtiene veľmi nepáčili. Ak však tieto miniem a budú ešte v predaji, určite do nich pôjdem zasa a rada :)





Skúšali ste? Skúsite? 
Majte krásny farebný deň ♥

10 komentárov:

  1. Tmavý ružový je naozaj krásny....pozriem sa po ňom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Už som o nich počula a asi si ma nalákala. Veľmi sa mi páčia a rada by som ich vyskúšala :-) Keďže mi v mojej zbierka chýba fialová farba, tak asi vyskúšam fialový :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mam jeden a je super :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som sa ne pozerala aj som skúšala odtiene ale nejako ma moc nezaujalli..ale keď kukám na tvoje fotky tak vyzerajú naozaj dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som si najprv kúpila červený.. A potom neskôr aj ružový a fialový. A potom ešte pri jednej návšteve dm-ka aj tie zvyšné tri, takže ich mám všetky.. :D Trochu ma mrzí, že ten béžový a svetloružový na mojich perách takmer nevidno, ale čo, neboli drahé, tak mi aspoň na oko robia radosť ako ozdoba v izbe :D Inak červený používam takmer stále.. :-) Výborný produkt, mne osobne vydrží na perách nenormálne dlho a kľudne môžem piť aj jesť a stále drží :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja som najprv tiež myslela, že si vezmem všetky, ale tie zvyšné odtiene sa mi až tak nepáčili a pravdepodobne by som ich ani nevynosila, tak som to nechala tak, ale inak ako píšeš, sú naozaj super, a aj keď nie sú veľmi vidno tie dva svetlé, ako taký efektový balzám sú fajn podľa mňa :)

      Odstrániť
    2. To určite áno. Ja v poslednom čase musím mať niečo na perách a lesky ma už akosi omrzeli, ale keď robím výraznejšie oči, tak práve tieto nenápadné farby na perách mi prídu vhod.. :-)

      Odstrániť
  6. fuuu akoze asi si ma nalakala si ich kupit..:D:D: prosím ta cena? bola aka?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fiha.. neviem teraz určite, ale zdá sa mi, že okolo 2,50€? Tak dajako :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS