Malinové leto s Yves Rocher

29. augusta 2014

Ahojte kočky!
Vo včerajšom článku som vám predstavila tri produkty, s ktorými som zažívala svoje "slnečné chvíle". Nie sú to však jediné produkty, ktoré ma sprevádzali letom! Vždy po tom, ako sa slniečko rozhodlo, že ho už bolo dosť alebo práve naopak ešte pred tým, než sa na nás prišlo pozrieť, som ja prežívala svoje Malinové leto.

Totižto letný svit a súmrak podľa mňa najlepšie vystihuje vôňa malín - neurčitá, trošku hanblivá, jemná, dievčenská, očarujúca a pôvabná. A aby som si tieto chvíle ešte o niečo spríjemnila a podtrhla silu každého takého okamihu, zahalila som do takejto vône aj svoju pokožku.
S tým mi pomáhal peelingový sprchový gél od Yves Rocher, ktorý by podľa mňa mohol malé maliny učiť voniať! Navyše má veľmi príjemnú, jemnú konzistenciu, obsahuje peelingové zrnká dvoch veľkostí a tvarov, ktoré jemne (ale naozaj jemne) brúsia pokožku a po použití je pokožka pekne zjemnená, i keď nevyhnutne potrebuje nakrémovať, pretože gél ju trochu vysušuje.
Zabalený je v praktickej zvislej tube s cvakacím vrchnákom, tuba je priesvitná s jednoduchým dizajnom a objemom 200ml.



Malinou na torte však bol a je rúž na pery od Yves Rocher v odtieni 41. Iris Mauve, ktorý svojou krásnou malinovou farbou so shimerom a prekrásnou vôňou vždy spravil tú najkrajšiu bodku za celým dňom a vedel podčiarknuť celú večerno-malinovú atmosféru každého dňa.
Vo veľmi peknom červenom plastovom obale sa skrýva 3,5g skvelého produktu, ktorý pery nevysušuje, nezalieza do vrások, pigmentovaný je tak akurát aby len akoby zvýraznil farbu pier a dodal im trocha lesku. Rúž má naozaj veľmi príjemnú a jemnú konzistenciu a jediné, čo by som mu mohla vytknúť je dosť slabá výdrž, no na to človek pri všetkých tých dobrých vlastnostiach aj zabudne ;)



Máte rady maliny? A máte ich rady aj v kozmetike?
Prajem vám prekrásny deň! ♥

4 komentáre:

  1. Maliny milujem :) mám malinový dezodorant od balei :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Juuuj tato znacka ma stale laka no nejako mu nemam nikde po ruke takze zatial uspesne odolavam a minamostatne zasoby... Ale vyzera ten peelingovy sprchac velmi dobre a este ked si k tomu predstavim tu v onu mmmm :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Juj, ten peeling vyzerá mňamózne! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja mám jahodový peeling a vonia ako lekvár, presne ako llekvár. Keby som si ho natrela na chlieb tak by som ich určite nevedela rozoznať :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS